Farge på vogn til gutt...

Bruker52cb

Attpåklatt
Jeg lurer på hva dere synes? Vi har rød kombivogn etter snuppa, som vi var veldig fornøyde med. Nå har moren min fått det for seg at vi IKKE kan ha rød vogn til gutt. Helt ærlig synes jeg ikke det gjør noe, men må bare spørre dere :) Er rød vogn absolutt jentevogn?

Rødt passer både til gutter og jenter :)
En av mine bestevenninner har rød vogn og to gutter, har aldri tenkt at det var rart at hun valgte rød til dem.
Her blir det marineblå vogn etter guttene til lillesnupp i magen :)

Rødt går like bra til gutt som blått gjør til jente :)

Når jeg gikk gravid med junior kjøpte vi ensfarget marineblå vogn, uten å vite hvilket kjønn babyen var.

Jeg kunne godt hatt rødt til gutt :-)

Hvis denne babyen blir jente har vi en marineblå sportsvogn, gjør meg ingenting :-)

jeg hadde rød quinny vogn til min gutt. så rødt er jo ikke rart det. hadde vært værre om den var rosa liksom. rødt er som blå,gul,orange,grønn,hvit,sort jah younameit av farger som jeg syns er unisex.

Takk skal dere ha! Jeg tenkte ikke på det en gang, før min søte mor satte i gang en liten kampanje for å få dattera til å kjøpe ny vogn :D

Synes rødt går helt fint til gutt :) Guttungen fikk to like akebrett i bursdagsgave i år, et blått og et rødt. Mannen mente at vi måtte bytte inn det røde siden blått var for gutter og rødt var for jenter. Måtte le litt av han da, hadde det vært rosa kunne jeg skjønt det men :p

Back
Topp