Farge på tripp trapp stol

MammaentilAiden

Gift med forumet
Har rabattkode på babyshop frem til 19.11 og har da tenkt å kjøpe tripp trapp stol til lillegutt.

Jeg synes disse stolene er fantastisk funksjonelle og så utrolig holdbare. Har erfaring fra egen barndom i tillegg til at de har hatt tripp trapp i alle barnehager hvor jeg har jobbet og jeg vet hvorfor :)

Men nå er ubesluttsomme meg litt usikker på hvilken farge jeg bør velge. Fra før av har jeg kjøkkenbord og stoler i hvitt, så jeg kunne absolutt tenke meg en hvit stol. Den ville glidd perfekt inn. Men er vant med naturfargede og har på følelsen at den hvite blir fortere skitten og ripete enn disse?!

Hva ville du valgt, naturfarget eller hvit tripp trapp stol? :)

Naturfarget.

Både jeg og gubben har våres gamle tripp trapp stol som er nesten svarte, som ungene har brukt. Ja hun minste bruker den ene ennå da. Og slik som hun søler her og der, så mørkt er bra.. hehe

Ja nå er nå ikke naturfarget mørkt da, men ikke hvit ;) Men hvit passer sikkert bedre til deg med tanke på det andre i hvitt :) ?

Hadde nok valgt hvitveis resten var hvitt:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

De blir vel like skitne, alle sammen... :) Vi har hvitt kjøkkenbord, svarte stoler og i et innfall gikk vi for Stokke i fargen aqua blue. Den ser like fæl ut som både de hvite og trefargede etter et måltid :)
Personlig synes jeg det er finere med hvit enn trefarget.

Har kjøpt den hvite selv, så jeg hadde/har gått for den :) Synes den er finest. Har også hvitt bord og stoler.

Føler du den lett blir skitten? og blir det fort riper i den?

Skit kan jeg jo lett vaske bort, men riper er mer irriterende. ;)

Jeg har veldig lyst til å gå for den hvite. ;)

Synes den lime grønne er ganske stilig også, men foretrekker at ting matcher litt hjemme ;)

De blir vel like skitne, alle sammen... :) Vi har hvitt kjøkkenbord, svarte stoler og i et innfall gikk vi for Stokke i fargen aqua blue. Den ser like fæl ut som både de hvite og trefargede etter et måltid :)
Personlig synes jeg det er finere med hvit enn trefarget.

Ja, de blir jo det, men det viser kanskje best på de hvite!

Uansett, jeg kan vaske og jeg vet at de har en glatt overflate som er grei å vaske av. Så da er det nok ikke så farlig! :)

Btw er blå også veldig fin! Og den rød. Ja, jeg er ubesluttsom! hihi

Ja, de blir jo det, men det viser kanskje best på de hvite!

Uansett, jeg kan vaske og jeg vet at de har en glatt overflate som er grei å vaske av. Så da er det nok ikke så farlig! :)

Vi har forskjellige farger i bhg der jeg jobber og de ser egentlig like skitne ut, alle sammen :p Det er klart at det vil jo vise hakket mer på de lyse stolene, men som du sier; de vaskes jo etter måltidet uansett og de er lette å vaske over :)

Vi har hvitt, den er litt utfordrende å holde rent, man merker fort at man ikke kan bruke mye vann eller sterk såpe, men jeg synes det er verdt det, vil ikke ha noe som er trefarget hjemme.

Går lakken av når du vasker stolen? Hatt den lenge? :/
Unnskyld, trykket feil på rating.
Har hatt den i to år, den har svulmet opp litt der som vann har fått ligge litt, og en gang brukte jeg Ajax på setet, det tålte ikke malingen så godt, men man nå gå ganske nærme for å se det :)

Unnskyld, trykket feil på rating.
Har hatt den i to år, den har svulmet opp litt der som vann har fått ligge litt, og en gang brukte jeg Ajax på setet, det tålte ikke malingen så godt, men man nå gå ganske nærme for å se det :)

Okei, takk for tipset! ;) Jeg skal være forsiktig med hva jeg vasker stolen med. Håper den tåler litt - det bør den gjøre. :) Synd at stolen deres allerede har fått slitasje da!!

Okei, takk for tipset! ;) Jeg skal være forsiktig med hva jeg vasker stolen med. Håper den tåler litt - det bør den gjøre. :) Synd at stolen deres allerede har fått slitasje da!!
Alle merker forteller sin historie, de har noen sjarmerende malingsflekker etter litt farsdagsmaling og noen små hakk etter at minste har klødd i tennene :)

Alle merker forteller sin historie, de har noen sjarmerende malingsflekker etter litt farsdagsmaling og noen små hakk etter at minste har klødd i tennene :)

Det er helt sant, og kanskje jeg vil se det på den måten etterhvert ;) Men akkurat nå vil jeg bare at det skal se fint ut, hehe... :p

Jeg hadde lyst på hvit, men etter å ha sett en hvit i bruk litt ville jeg ikke ha det lengre. Malingen skallet fort av og blir slitt.

Så jeg kjøpte natur!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde tenkt å kjøpe hvit... men så fikk vi tilbud om å kjøpe brukt tripp trapp, så da endte vi opp med en knall turkis gitt.
Men hadde jeg kjøpt ny, så hadde jeg kjøpt hvit :)

Back
Topp