Farge på stua

Ctina

Elsker forumet
Siden det er en tråd her ang hvilken farge man har på stua... Så jeg lurer på om folk vil legge ut bilde av sin stue jeg[:D][:D][:D] Når vi flytter skal vi male stua for den har en litt sånn krem farge og jeg vil ha en slags hvit farge med noe aning av grått kanskje[8|] Hvertfall ikke noe med gulskjær!!

Legg ut bilder da folkens[:D][:D]

jeg kan annbefale refleksjon. Den er hvit med litt gråskjær. Har ikke bilde på dataen desverre...

ORIGINAL: Rakel

jeg kan annbefale refleksjon. Den er hvit med litt gråskjær. Har ikke bilde på dataen desverre...

Kan jo prøve å søke på google[:D]

Jeg går i lysebrunt, cafelatte, og hvitt i hele huset, har alt på en flate og 'åpne' løsninger, så jeg ville ha nøytral farge så jeg kunne ha gardiner, puter og diverse i mer spreke farger, lettere og 'pusse' opp litt[:D][:D]

finner ikke godt nok bilde på datan[:'(]

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg går i lysebrunt, cafelatte, og hvitt i hele huset, har alt på en flate og 'åpne' løsninger, så jeg ville ha nøytral farge så jeg kunne ha gardiner, puter og diverse i mer spreke farger, lettere og 'pusse' opp litt[:D][:D]

finner ikke godt nok bilde på datan[:'(]

Jeg har også lyst på en nøytral farge slik at jeg kan bytte fargetemaer innimellom, men har lyst på en litt kaldere enn varm farge i stua tror jeg!! Vil heller at den skal være litt grå enn gul liksom[8D]

Vi har "vanilje". Legger ved noen bilder.

Ellers eeeeeeeeeelsket jeg fargen vi valgte på kjøkkent, "Valmuefrø"!

Har skandinavisklys på veggene mine,kjempe fornøyd[:)] (ville heller ikke ha noe gulskjær[;)])
sånn ser det ut i stua mi[:)]
Stua:

ORIGINAL: Dunn

Vi har "vanilje". Legger ved noen bilder.

Ellers eeeeeeeeeelsket jeg fargen vi valgte på kjøkkent, "Valmuefrø"!

Kjempe fin farge, jeg likte også spesielt den fargen dere hadde på kjøkkenet.. Utrolig stilig[:D]

Back
Topp