farge på soverommet?

smint

Andre møte med forumet
noen ideer til farge på soverommet?

jeg har veldig lyst på lilla, men sambo mener det er for feminint.... [8D]

ikke gul, grønn eller rød. for sterke farger for soverom liksom...

Jeg har Bast på soverommet mitt og er fornøyd med det[:)] Det er en lys brunfarge...

Men du har lyst på lilla sier du... det er jo stilig[;)] Du kan jo for eksempel male en vegg i lilla, og resten i en lys farge?[:)]

vi har lyseblått...........

Får hvitt når vi flytter... [:)]

Skal gjøre det litt varmere med nye gardiner og teppe på gulvet, men jeg liker hvite vegger best..

Vi har lilla på soverommet, og stortrives med det. Har mørkebrune gardiner og sengklær til, og det er kjempe lekkert sammen med litt indiska pyntegjenstander. Et litt mystisk soverom, men samtidig veldig romantisk. Så jeg sier GÅ FOR LILLA!!!

Har lilla på soverrommet.
Der vi bodde før hadde æ tre "hvite" vegga og en lilla vegg, fargen heita "lidenskap"[8D]
No har vi flytta og har et knallblått rom, med de samme lilla tingene, ser heilt jævli ut, men så lenge minstetøtta ligg på samme rom som oss har malinga blitt utsatt...[8|]

Hva med en vegg i mørk aubergine og resten lyst. Det er ikke en feminin farge i det hele tatt! alt etter hva man gjør det til med pynt i rommet!

ORIGINAL: Tullann

Hva med en vegg i mørk aubergine og resten lyst. Det er ikke en feminin farge i det hele tatt! alt etter hva man gjør det til med pynt i rommet!

Høres veldig fint ut...[:D]

Vi har bare helt hvit soverom vi [:)] 

vi har en lun hvitfarge på rommet  også har vi tapetsert skapdørene i mørkt med mønster og lilla lys og sengeteppe

har dere bilder av rommene? De hørtes kule ut, men hadde vært gøy å sett de[:)]

jaaaa vise oss =)

Vi har grått, og det syns jeg er veldig fint. Gjerne med lilla detaljer[:D]

Back
Topp