farge på soverommet?

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
skal male soverommet.
hvilken farge har dere?

vi har grønt og hvitt - litt gammeldags grønnfarge (nesten mint, men ikke skarp)

Har hvite vegger. Kjedelig, men får ikke lov til å pusse opp her da vi leier gjennom forsvaret.
Men har lyst på en fin brunfarge egentlig. Ikke mørk, men mere mocca....

kunne tenkt meg noe lyst/ brunaktig.
men har dere noe navn på noen malinger i de fargene?

vi har havblått,,[:'(] angrer meg som fy får at vi valgte den fargen. Jeg har lyst på grått jeg, litt mørk grå. Da kan jeg ha sengetrekk osv i lilla,, det er knall fint[:)]

Husker ikke navnet på den brunfargen nei. Men det er jo veldig populært nå så de har sikkert masse prøver på bruntoner i butikken.[:)]

Vi har cafè latte.. Fint syntes jeg

Vi har en fin lys grønnfarge og hvite karmer. Men neste gang vil jeg ha en hvit farge(cafe latte), bare vi får eget hus[:D]

Hmm jeg har en helt lys burgunder på en vegg malt på sirkel mønstret struktur tapet, ellers er veggene hvit. Har sorte møbler...

Skulle malt vi også...halve soverommet er i en halvmørk lilla og resten er lyseblått. De tidligere huseierene var ikke så veldig opptatt av å fullføre ting.

Men for all del, kombinasjonen er jo...interessant *host*

Vi har en mørk lillafarge på soverommet, hvite gardiner og sengeteppe og lilla og hvite pynteputer. Hvite møbler. Er veldig fornøyd med fargen på veggene.

har hvit på 3 vegger, og lyserosa på den siste, til ære for vår lille! sambo er ikke så veldig keen på det rosa da- men det ser ganske fint ut..[:D]

Vårt er blått. Var sånn når vi kjøpte huset. Liker ikke måten de har malt det på, så jeg har lystå gjøre noe med det, men har aldri kommet så langt, og anerikke hvilken farge jeg vil ha. Blått er jo behagelig det.

Vi har nettopp malt og ble kjempefornøyd; dus grå-blå vegger med hvite lister. 

vi har nettopp malt barnerommet nå... ble hvite lister og vindus karm og elfenben på veggene:) ble veldig fint:)
Elfenben og brune lister er også veldig fint:)

En grønnfarge som heter eføy. Kjempefin[:)]

Vi har 3 vegger i cafe latte og en vegg (bak hodene våres) har vi glad orange [:D] (har bjørkemøbler)

vi har helt hvitt, alle vegger tak untat den ene veggen i enden a rommet, den er en fin gråbrun farge.. jeg syntes det er fint og bryte av med en annen farge på en vegg....

Back
Topp