Farge på soverommet

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvilken farge har dere på soverommet?
Jeg trenger litt inspirasjon :P
Det eneste jeg vet er at jeg ikke ønsker hvit, beige eller grått. Møblene er mørke, og jeg ønsker å male i en dus farge.

Mørk blått er fint. Har vurdert å male soverommet i blått da vi har hvitt nå.

Skal male soverommet til jentungen på 10 år og har valgt fargen byge, den er så fin!

Tre hvite vegger med en lys gråtone i. En mørk blå kontrastvegg bak senga vår :)

Brukte å ha en nydelig petrol (blå/grønt med grått i) farge på soverommet der jeg bodde før. Savner den.

Dark teal, soft teal er også fin, Oslo er mørk og fin, jeg ville gått for en mørk behagelig grønnfarge [emoji16]

Har Pilates. Den skulke være grå men oppleves som dus lilla. Fineste fargen i huset synes jeg.

Vi har soverommet vårt i grønnfargen «evening green» syns den er veldig fin :-)

Dark teal, soft teal er også fin, Oslo er mørk og fin, jeg ville gått for en mørk behagelig grønnfarge [emoji16]

Jeg elsker grønn, men er redd for at rommet skal oppleves mindre med mørke farger. Vi har en mørk farge nå, og jeg synes rommet er litt lite. Men lys grønt blir kanskje feil det og?

Vi har en grønnfarge som går litt mot sjøgrønt, vanskelig å forklare den grønnfargen, men elsker den!

Jeg elsker grønn, men er redd for at rommet skal oppleves mindre med mørke farger. Vi har en mørk farge nå, og jeg synes rommet er litt lite. Men lys grønt blir kanskje feil det og?

Det at rom blir mindre av mørkt er en myte. Jeg har ikke angret ett sekund på bruk av mørke farger. En helt annen ro, og stemningen er utrolig god.

https://boligpluss.no/ideer/farger-i-sma-rom

Noen tips! Vær litt vågal, du vil ikke angre [emoji7]

Har en farge som heter soft teal fra jotun på vårt soverom.

Hvitt med lilla detaljer :) Lilla brystpanel på en vegg, lilla gardiner og lilla taklampe :)

Back
Topp