Farge på soverom

Hvitt akkurat nå, men skal males[:)] Litt usikker på farge enda.

ok

vi har kjøpr oss hus og skal male en god del, dvs veeeldi mye og jeg er nå usikker på hva jeg skal bruke på soverommene. (og jeg må bestemme meg til i morgen)

Vårt rom har en gammel blåmønstret tapet. Har lyst til å male det i lavendel eller en grønnfarge jeg liker veldig godt, men det står langt nede på listen over ting som burde vært gjort.

Barnerommet har lyseblått tak, og forskjellige vegger i grønt, blått og beige. Fint i dagslys, ikke så bra i lyset fra en veldig gul taklampe.

Anbefaler deg Interiørforumet her inne!!! Der får du masse god og nyttig hjelp, samt der har de lagt ut bilder av deres egne rom[:)]

her har guttungen en farge som heter gustaviansk blå kjempe fin!!

vi skal male rommet nå,husker ikke helt navnet,men den er grå lilla,ganske mørk.skal ha hvite møbler inntil[:)]

Vi skal også pusse opp rom til snuppa når vi flytter.

Jeg tror vi skal male det i en lys nøytral farge.

Også tror jeg vi skal bruke tavlemaling på en liten del av skråtaket, ramme det inn med lister, sånn at hun får en liten tavle der [:)]

Hvit og hvit.

vi har aubergine på 3 vegger å en kontrast i mørk aubergine... er sååå fine de fargene. så har vi hvitt tak og hvitt listverk/dør.
skal pusse opp nytt rom til oss nå, snekkeren var her nettopp. så det skal jeg jobbe litt grundig med... tenker en vegg med lys fin tapet og kanskje 3 vegger med lys panel.. usikker.. må ha inspirasjon selv[:D]
snuppas rom er prinsesse rosa med hvitt listverk/tak/dør. har møbler i hvitt også, og bøk på gulv. veggene er panelplater.

ORIGINAL: *Fru H*

På rommet til T har jeg lyst til å male den ene kortveggen, men klarer ikke å bestemme meg.
Om det skal passe til fargene han har der fra før må det enten bli grønn, blå, rød, gul eller oransj...
Har mest lyst på lilla, men det passer ikke helt.
Om vi skulle malt vårt rom ville jeg nok valgt en dus, behagelig farge, f.eks lavendel :)
Gratulere med hus!!

Jo takk! Det føles godt!

Mitt soverom er hvitt, Kjetil sitt ser rosa ut i dagslys, men har en veldig gul lampe så da ser det orange ut[:D] (leier)

Back
Topp