Farge på soverom :p

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Dette har ikke noe med prøving å gjøre da, men fint med litt annet å tenke på mens man venter :p

Vi holder nå på å pusse opp slik at vi får ett til soverom, sånn at når jeg en gang blir gravid så har vi soverom til den fremtidige tredjemann.

Så trenger jeg litt fargetips til veggene :p
Skal ha en vegg bak senga som skal være litt mørkere enn resten av veggene. Vil gjerne ha to varme farger i blå tone, men tar imot alle fargetips! :)
Senga er blå/svart og samme er sofaen vi skal ha der, ellers er skapet, bord og nattbord hvite med grå bast kurver. Gulvet tenkte jeg å ha grått veggtilveggteppe. Hadde først bestemt meg for belegg men det blir så kaldt å tråkke på.

Rommet er forresten 23kvm, skal ha tv krok i ene enden åsså senga i andre :)

Vi har akkurat pusset opp vårt soverom å vi malte i fargen Jade fra Jotun! Den er blågrønn å endrer seg litt avhengi av lyset! Kjempe fornøyd den den!! :) men hvis dere bare skal ha rommet som ekstra rom fram til det blir barnerom så kanskje det er lurt å male det hvitt?

Takk for tips:) skal se på den :)
Neida det blir vårt soverom. Så blir d gamle rommet vårt barnerom :)

Vi har akkurat pusset opp vårt soverom å vi malte i fargen Jade fra Jotun! Den er blågrønn å endrer seg litt avhengi av lyset! Kjempe fornøyd den den!! :) men hvis dere bare skal ha rommet som ekstra rom fram til det blir barnerom så kanskje det er lurt å male det hvitt?

Den har vi i store deler av huset, er grisefornøyd!! (om det er et ord :P) Det ser jo ut som det er forskjellige farger avhengig av lyset uten at det blir feil, men veldig kult ;)

Kommer veeeldig an på dere da :P Men kan varmt anbefale Lady fra Jotun, de har mange fine farger!! :)

Har sett litt på hvit pepper også da sort pepper på den ene veggen.

Eller hvit pepper og linblå på den ene veggen

Den har vi i store deler av huset, er grisefornøyd!! (om det er et ord :P) Det ser jo ut som det er forskjellige farger avhengig av lyset uten at det blir feil, men veldig kult ;)
Haha! Kunne godt hatt den i alle rom jeg å! :D

Gustaviansk blå, er også veldig fin :) har 3 lys grå vegger og dus lilla til jenta mi nå :)
Vet, lillemann (kremt han er fem år straks da men) har gustaviansk blå nede på veggen, kornblå list midt på veggen og refleksjon oppe(hvit) men syntes den gustaviansk blå blir litt for blå for vårt rom :)
M

Enten cappuccino eller sånn latte farge... Evt noenjegvsynes e nydelig da... Men det er jo meg... En helt helt lys lilla på veggene, og så en mørk lilla på den ene veggen!

Cappucino har vi på det soverommet vi har nå, syntes ikke den er fin :p skikkelig bommert. Og farger som har rødt i seg anbefales ikke på soverom:)

Vi har en relativt mørkgrå med hint av lilla.
Ville ikke ha helt grått da det sies å legge en demper på lysten :-)

Sover bedre nå som rommet er mørkere, før var det helt hvitt.

Har farge omtrent som dette: image.jpg

Vi har en relativt mørkgrå med hint av lilla.
Ville ikke ha helt grått da det sies å legge en demper på lysten :)

Sover bedre nå som rommet er mørkere, før var det helt hvitt.

Har farge omtrent som dette: Vis vedlegget 87197
Tenkte på en grå farge med blåtone :) blå harmoni og linblå er de to fargene jeg har sett meg ut foreløpig :)

Liker veldig godt teblomst:) En lys og nøytral farge, men samtidig er den varm og lun.

Gullskatt juli12:)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp