Farge på sko? Nå med bilde!

løve78

Forumet er livet
Har funnet en kjempefin gul kjole som jeg vurderer å ha på meg når broren min gifter seg i juni, men hvilken farge er penest på skoene? Jeg tenker sølv....[8|]

samme farge som kjolen, eller lyseblå... hmm.. eller lysegrønne.. ser for meg at det meste av lyse farger hadde passa jeg[:D]

hvite [:)]

Hvite altså....ser for meg at det blir så hardt jeg... Tenker litt sånne duse sølv sandaler med høy hel...men bare jeg som synes det passer? Er kjole tl kneet og ikke pastell gul, litt sterkere gul...

Er hele kjolen gul? Altså alt på hele kjolen er i gult?

hvite

ORIGINAL: løve78

Hvite altså....ser for meg at det blir så hardt jeg... Tenker litt sånne duse sølv sandaler med høy hel...men bare jeg som synes det passer? Er kjole tl kneet og ikke pastell gul, litt sterkere gul...

Jeg tenkte sølv med en gang[:)]

sommerbryllup?? Da vil du være brun og da er sølv kjempefint!! - men også gullsko som nevnt tidligere - Jeg synes hvite sko blir litt pikeaktig i slike sammenhenger iallfall[:)]

Min første tanke er hvite.

Men det kommer jo veldig ann på kjolen, både hvilken gulfarge den er, og også litt hvilket snitt den har

ORIGINAL: ^Elise^

sommerbryllup?? Da vil du være brun og da er sølv kjempefint!! - men også gullsko som nevnt tidligere - Jeg synes hvite sko blir litt pikeaktig i slike sammenhenger iallfall[:)]

Det jeg tenkte også...hadde det vært til datteren min hadde jeg brukt hvitt...

ORIGINAL: Rullepupp

ORIGINAL: løve78

Jeg tenkte sølv med en gang[:)]

Bra! [:D]

ORIGINAL: |Teposen|

jeg ville hatt svarte sånne gladiatorsandaleraktig tror jeg

se, f.eks

Ja kanskje det, men blir ikke beina mine korte da...med så markante sko? Er ganske lita..

Hvite! [:)]

Ville heller gått for gull enn sølv jeg, eller brune [:)]

ORIGINAL: Babelle

Ville heller gått for gull enn sølv jeg, eller brune [:)]

Ja...sitter og tenker på om det er finere med gull jeg også...hmmm...gullsandaler har jeg da..[:D]

Back
Topp