Farge på dopapiret

Mandel24

Blir kjent med forumet
På tirsdag da jeg var på wc så tørket jeg to ganger med friskt lyst/rødt blod. De siste dagene har det vært lysebrunt utflod. Kjenner meg fortsatt gravid, men er som alle andre å blir fort redd for det værste..
Har heldigvis bestilt meg tul nå onsdag 1 juni men jeg følger at det er en hel evighet til :/
Og der er bare å glemme det å Google slike ting som det her får da kommer det værste opp først bestandig å det gjør ikke saken noe bedre..

Hadde litt friskt blod i sist graviditet... Store dråper på papiret... Men alt bra og hun er nå tre år :) håper det går bra for deg også.

Jeg hadde litt blod på papiret for en uke siden. Det har heldigvis ikke vært noe etter det. Er så kort på veg (5+3), slik at det er for tidlig å se noe på ul. Men har målt hcg, som stiger bra. Så du kan jo høre med legen din om de kan måle det hvis du synes det er lenge å vente på ul ;) Er jo så fælt å være usikker. Heldigvis går det som regel bra, selv om man har blødd litt :)

Jeg hadde litt blod på papiret for en uke siden. Det har heldigvis ikke vært noe etter det. Er så kort på veg (5+3), slik at det er for tidlig å se noe på ul. Men har målt hcg, som stiger bra. Så du kan jo høre med legen din om de kan måle det hvis du synes det er lenge å vente på ul ;) Er jo så fælt å være usikker. Heldigvis går det som regel bra, selv om man har blødd litt :)

Ja har snakka med legen min om det men hun mente at jeg var så tidlig i svangerskapet ennå (6+4) at hun ikke kunne måle HCG før tirsdagen neste uke.. Ser jo flere inn her som har fått målt HCG som er kortere i svangerskapet enn meg så det at hun sa at det var for tidlig skjønner jeg ikke :O

Jeg har blødd siden jeg fikk positiv test.
Og jeg blør fortsatt. Og babyen den vokser og lever slik den skal ( har vært på 6 ul )

Så blod trenger ikke bety noe :)

Btw rart at du ikke får målt hcg. De målte hcg på meg fra uke 4.

Ja har snakka med legen min om det men hun mente at jeg var så tidlig i svangerskapet ennå (6+4) at hun ikke kunne måle HCG før tirsdagen neste uke.. Ser jo flere inn her som har fått målt HCG som er kortere i svangerskapet enn meg så det at hun sa at det var for tidlig skjønner jeg ikke :O

Wooot? Det har jeg aldri hørt før?! Jeg var i uke 4/5 da jeg målte HCG sist gang. Fikk måle fire ganger. Steg fint etter to, men de sa at jeg kunne få ta en runde til.

Så rart at legen din sier det. I svangerskapet med nr 2 målte jeg hcg allerede i uke 4. Synes du burde få målt det

Jeg har blødd siden jeg fikk positiv test.
Og jeg blør fortsatt. Og babyen den vokser og lever slik den skal ( har vært på 6 ul )

Så blod trenger ikke bety noe :)

Btw rart at du ikke får målt hcg. De målte hcg på meg fra uke 4.

Ja har hørt at det er vanlig med små blødninger. Men man blir litt paff med det første å tenker det værste :p

Skjønner ikke helt legen min som ikke kunne ta den blodprøven jeg assa... Hun har vært fastlegen min siden jeg lå inni magen til mamma, aldri vært noe problemer. Åsså når jeg i tillegg vet at HCG nivået stig for hver dag så synes jeg der er rart at hun ikke bare tok den prøven å ferdig med det..

Ja, synes selv det var rart at legen din ikke ville ta noen prøver. Jeg har selv opplevd litt blødning, startet på onsdag, og fikk komme inn med engang for blodprøve, og var igjen i dag, så da får jeg svar over helgen om alt er bra :)

Da har jeg endelig fått svar på blodprøven pg de sa det så bra ut :) målte 64000 på onsdag og 74000 på fredag. Sier meg ikke så mye men når legen sa det var bra så stoler jeg på han :p

Back
Topp