Farge på DIT soverom

nancy drew

Forumet er livet
mannen sier jeg må bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha på soverommet mitt i morgen... SÅ for å få litt inspirasjon hvilken farge er det på ditt og ville du ha endret det om du kunne/orket osv ;)

Her har vi en kontrastvegg med tapet i mørkt treverk-mønster. De resterende veggene er er beige

Vi har blå vegger. Litt sånn drømmeaktig dus og veldig behagelig blå :) med hvitt tak, hvite lister og mørkebrunt matt gulv :D

Jotun lady kveldshimmel på vegg og taklister. Gulv, dør og vinduslister i klassiskhvit. Grått gulv.

Hvitt halvpanel og malt tapet over, varm blågrå. Fargen heter vel varm blå, tror jeg.

Har sååå lyst til å pusse opp og male på soverommet. Da blir det i alle fall deco Blue på en fondvegg.

Vi bygger nytt hus, og på soverommet vårt blir det en kontrastvegg meg muskatnøtt eller marrakesh på, har ikke helt bestemt meg ;) begge er brune:)

Vi har fargen betong, som er lys grå, men jeg opplever den som varm. kanskje med et hint av lillatone i seg i godt lys.
Jeg synes den er veldig behagelig :)

Jeg har kveldshimmel på vegger, hvitt på lister, karmer og dør. Elsker den fargen, sover helt fantastisk godt i det rommet etter jeg malte :D

Vi har grå, diskret tror jeg den heter. Elsker gråå, så veldig fornøyd med det. Selv om jeg leste en gang at det ikke var en bra farge for sex livet :p hehe... Men men vi har nå klart å lage barn for det:p

Vi har en farge som heter "Sjøgløtt", veldig delikat - lys blågrå..

Back
Topp