Farge på barnerommet

Lilly

Betatt av forumet
Hvilken farge har dere på barnerommet? Vi tenker en lys farge, tror det blir en hvitfarge. Men vil ikke at fargen skal være for sykehushvit eller for gul. Noen som har noen tips?

Vi har også eggeskall :) Så blir det nok rosa og lilla dekorasjoner, gradiner å sånnt :D

Tror vi malte rommet til Iselilja i vanilje. Angrer litt på at jeg ikke fikk trumfet gjennom rosa eller lilla. Men denne gangen skal jeg ha en kontrastvegg som er blå eller grønn :-)

Tror fargen heter eggehvit eller noe.. har ferdig malte paneler vi satt opp.

egghvite plater, og to vegger skal jeg male hvite, for så å tapetsere etter lille er kommet ut :P

Guttene har lyst blått rom, med et hjørne med trehvite kryssfinerplater (fjernet et skap da minstemann flyttet inn), men når lille skal over på rom med dem (har plan om at alle tre skal dele en stund) skal vi bytte rom med dem så da får de en hvit tapet, orker ikke å pusse opp, så får det bli litt "pynt" i friske farger :)

Så og si nettopp malt rosa... og de må dele rom, så veldig kjekt om det blir jente :p

Her er begge barnerommene caffe latte (var slik da vi flyttet inn), men har malt en kontrastvegg i blå og en i rosa. På dette barnerommet vet jeg ikke helt hva det bllir til. Der skal gulv, tak og vegger byttes ut :)

Mine barn har hvite vegger (chi) og en kontrastvegg, turkis på gutterommet og rosa på jenterommet -de fikk velge farge selv :)
Babyen får ikke eget rom og skal derfor bo sammen med oss voksne på voksenrommet ;)

Blir ikke noe eget barnerom til dette barnet før vi eventuelt flytter igjen. Vi har bare 2 soverom her.

BV app

Spør meg om 1,5-2 år:-) har ikke begynt å tenke romfordeling en gang enda:-)

Men kan tipse dere om at fargerike har fantastiske mummi-tapet. Yngste min har et i en veldig god lyseblå (ikke babyblå, bare lys gråblå nydelig) og hvite mummifigurer på en kontrastvegg... Hvitt resten. Veldig fint!

Back
Topp