Farge på barnerom?

CamillaN

Glad i forumet
Endelig har vi fått ræva i gir og er i gang med det som skal bli Jim sitt soverom..

Det ryddes nå i disse dager, og når det er gjort er det klart for maling.

Pr i dag er veggene mørke røde/burgunderrøde.

Jeg vil ha det lysere. Blått til gutt syns jeg er altfor vanlig og kjedelig.

Jeg ser for meg noe i en brunlig tone? Ka dokk tru? Det er et forholdsvis lite rom.

Hvordan er deres barnerom?

Jeg har malt småens rom med "Filippa", det er en lys og fin grønnfarge. Er ferdig med å male veggene nå, skal begynne med listene i dag. Mange farger som går til rommet nå, av gardiner osv!

min e jo litt baby endå, sidan han bare e 11mnd;) så her går det i lyseblå toner!! Men eg ville gått for ein litt grønntone kanskje- har du sett fargekartet hvor dei reklamere for den sens malingen- der er det ein del fine farger for barnerom;)

Vi har lyseblått på guttene sitt rom foreløpig, veldig fornøyd med det nå som de fortsatt er små, men enig i at det er stilig med andre farger!
Ville valgt grønt eller brunt, ja. Men om rommet er lite så gå for lyse toner! [:)]

Har eggehvitt på rommet sitt han. Syns det er greiest jeg for da kan man friske opp med hvilke farger som helst på puter, sengesett etc. [:)]

Utrolig fin farge Mowgli!! Men hvordan ser den ut i virkeligheten? Er den grå eller brunaktig?

ORIGINAL: MammanTeOlai

Utrolig fin farge Mowgli!! Men hvordan ser den ut i virkeligheten? Er den grå eller brunaktig?

Tusen takk [:)] Den er brunaktig....

Her er samme farge i gangen, kanskje litt mørkt bilde men....:

har "valmuefrø" på veggene og sort pepper på listene inne hos guttungen - skulle egentlig være vårt rom, men han ska ta over d nå[:D]

ORIGINAL: IsaMy

Snuppa her har caffelatte [:)]  varm å lun farge [:)]

ORIGINAL: Mowgli^

Går den fint sammen med eggehvit trur du? Sånn på en vegg på stua opplegg?

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Mowgli^

Går den fint sammen med eggehvit trur du? Sånn på en vegg på stua opplegg?

Ja det skulle jeg tro ville gå fint [;)] 

Vi valgte fargen "Fe" fra jotun sens, den er helt lys sjøgrønn på en måte.. vanskelig å forklare, men en veldig fin farge syns vi og ikke så vanlig heller[:)]

Back
Topp