Farge på barnerom + bilde av storesøsters rom.

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har dere bestemt dere for farge på barnerommet?
Vi venter jo en gutt og har bestemt oss for å gå for Alladin farge fra jotun sense.

Prinsessa har ''Tryllestøv'' fra jotun sense på veggen. :) Den ser sånn ut;

841136_10151411877690708_1866168222_o.jpg

Her blir det lyse nøytrale vegger med blått og grønt som hovedfarger på interiøret ;)

Her blir det ingen rom forberedelser enda, da vi har planer om å pusse opp 3 etg til neste år.. Skal da bytte ut vegger og hele pakka, så da føler eg at vi rett å slett må vente ;) Litlå har heller ingen jentefarge på sitt rom,
Men vit at eg gleder meg stort til Dentida :) :) :)

Her var det ene soverommet ferdig oppussa da vi tok over, så lillemor får hvite vegger og mørkt gulv - så får vi supplere selv med farger og pynt :)

Det rommet som skal bli barnerom ble malt i fjor så blir nok ikke å male det igjen nå spesielt for babyen. Rommet er i en slags lys, lys blåfarge som heter tjern, så blir det gutt vil jeg si at fargen passer perfekt. Blir det jente får vi prøve å gjøre rommet mer feminint med jentete gardiner, bilder og annet dekor :)

Har dere bestemt dere for farge på barnerommet?
Vi venter jo en gutt og har bestemt oss for å gå for Alladin farge fra jotun sense.

Prinsessa har ''Tryllestøv'' fra jotun sense på veggen. :) Den ser sånn ut;

Alladin farge? En type blåfarge da?

Blir nok ikke eget rom til karen det første året. Året etter, så vet jeg ikke helt enda (må jo finne en leilighet :-P)
Men skal se det ikke blir rom på han etterhvert. Stresser ikke så mye med det :)

Blir nok en lys farge, med en font vegg. Men vet ikke hvilken farge/tapet font veggen kommer til å få. Mannen må nok godkjenne den først ;)

Vi valgte også å gå for lyse farger og freshe opp med en fontvegg.
Vi er veldig fornøyd med tapetvalget. Morsomt er det også når ett stykk arvegods av en stol matcher tapeten, som om den skulle vært tiltenkt. Føler det er en tapet lillemann kan vokse med :happy119

20130417_193128.jpg

Alladin farge? En type blåfarge da?

Blir nok ikke eget rom til karen det første året. Året etter, så vet jeg ikke helt enda (må jo finne en leilighet :p)
Men skal se det ikke blir rom på han etterhvert. Stresser ikke så mye med det :)

Jepp, det er en blå farge. Vesla sitt et jo lys/ gammel rosa og alladin er motsetningen til jentefargen da kan du si.
Fin lys, dus og behagelig farge. Tittet på en del andre også men jeg synes de enten ble for turkis, grå eller lilla-aktig så vi har bestemt oss for ''alladin''. :)

Min jente har også "tryllestøv" på sitt rom.

Blir ikke noe babyrom her med det første, han skal bo med oss ihvertfal et år :)

Back
Topp