Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da datteren her hadde omgangssyken som baby var det ingen tvil på bæsjen. Tynn og slimete med skikkelig ekkel lukt. Du gjør nok lurt i å følge medOkei. Min stedatter som var her i helga var dårlig med oppkast og muligens løs mage. Vet ikke om det var noe hu hadde spist eller om det var noe anna men vært litt obs på mine egne etterpå spesielt hu minste.![]()
Da datteren her hadde omgangssyken som baby var det ingen tvil på bæsjen. Tynn og slimete med skikkelig ekkel lukt. Du gjør nok lurt i å følge med![]()
Er mer normalt med grønn en gul bæsj når de får mme. Så da er nok magen hennes veldig fin. Begge mine barn har fått/ får mme og begge har hatt mest grønn bæsj. Det verste er at den liker skikkelig fy. Men sånn er der når man bruker mme. Er noe helt annet med mm.
Det gjelder morsmelksbarn. Barn som får erstatning har veldig ofte grønn avføring, og det er helt normalt og fint når man får erstatning.Har lært at den ikke skal være grønn over lengre tid, det er et tegn på at hun ikke får nok næring, men den kan fint være det innimellom uten at noe er farlig. Tuppa mi får grønn bæsj hvis jeg har spist noe hun ikke helt tålte...
Det gjelder morsmelksbarn. Barn som får erstatning har veldig ofte grønn avføring, og det er helt normalt og fint når man får erstatning.![]()