Farge og klipp

mamila

Glad i forumet
Hvor mye ligger det på ca i de forskjellige salongene?
Noen som har vært nå nylig og farget og klipt seg som kan svare? :-)

Tror jeg betaler rundt 1700 for klipp og striping, men det er så verdt det når jeg går til verdens beste frisør!!

Ingen andre som har vært til frisøren nylig?? :-)

Jeg betalte rett over tusen kr..

Betalte 1600 for klipp og farge. Men tror d kommer veldig ann på hvor mye og hvor tykt hår du har

1200 i salongen jeg jobber i;) kommer ann på mengde hår selvfølgelig!

1600-1900 kommer ann på hvor jeg klipper meg. Hairport ligger på 1600 ca

Ok. Så hvis jeg tar med meg to tusen,burde det holde?:-)

For farging av hele håret kostet det 700 kr (600 for ettervekst) og 550 kr for klipp.

1900,- der jeg var å spurte! Så da måtte jeg bare le! Om jeg betaler 2000,- for noe som varer i typ 6 uker? Neida gjør jeg det heller selv!

1900,- der jeg var å spurte! Så da måtte jeg bare le! Om jeg betaler 2000,- for noe som varer i typ 6 uker? Neida gjør jeg det heller selv!

Har gjort det selv i maaaaange år :-) Nå tenkte jeg at jeg skulle unne meg en time hos frisør for å få gjort det ordentlig :-) Mest for kosen sin skyld egentlig :-)

Jeg striper hjemme selv, nettopp fordi det koster over 1500 for hele pakka.
Men kos deg masse hos frisør, det skal jeg når anledningen byr seg igjen :)

Jeg har farget hjemme i mange år. Skulle unne meg en tur til frisøren for to uker siden. trengte å stripe og klippe mente jeg selv. Frisøren mente jeg måtte ta etterveksten også, selv om jeg sa jeg ville prøve å spare til min egentlige hårfarge... Betalte 650,- for ettervekst, 700,- for striper og 600,- for klippen... Blir hjemmefarging igjen neste gang er jeg redd..

Jeg har farget hjemme i mange år. Skulle unne meg en tur til frisøren for to uker siden. trengte å stripe og klippe mente jeg selv. Frisøren mente jeg måtte ta etterveksten også, selv om jeg sa jeg ville prøve å spare til min egentlige hårfarge... Betalte 650,- for ettervekst, 700,- for striper og 600,- for klippen... Blir hjemmefarging igjen neste gang er jeg redd..

Er ikke ofte jeg unner meg slik luksus,skjer kanskje vært tredje år eller no :-P Resten av tida farger jeg selv :-)

Back
Topp