Farge i stua?

Cirka denne. Er litt dusere i virkeligheten. :)

Vedlegg

• 1463238160445.jpg
    1463238160445.jpg
    64,2 KB · Visninger: 36
Jotun tudor og muskatnøtt :-)

552 Tudor
En gråaktig beigetone med varme hint. Lys og lekker i uttrykket. Kombineres med 9918 Klassisk Hvit, og helst ikke med Egghvit eller Bomull. Nydelig farge til den mørkere bruntonen 1929 Muskatnøtt!

Last edited:
Hvit (0502-Y, angrer på at jeg ikke valgte en nøytral hvit!), med fondvegg i en mørk petrolblå (husker ikke fargekoden). Elsker den veggen, malte den for mange år siden og kommer til å beholde den når vi snart skal pusse opp.

Vi har skikkelige kjedelige farger i stua, men mannen liker at alt er nøytralt.. Vi hadde våre omganger med krangler når vi skulle male :/ Vi har Refleksjon på tre vegger, og Mørk Koksgrå på veggene der vi har tv'en (begge Jotun). Jeg ville gjerne hatt en litt sprek farge på den ene veggen, men nå ble det sånn. For øyeblikket har vi knall rosa gardiner som livner litt opp;)

eggehvit, kunne egentlig tenke meg en form for beige men.. det får bli en annen gang i neste stue jeg bor i :p

Lys Toscana fra Jotun. Er vel på tide å skifte snart. Har hatt samme farge i 12 år!

Har fargen caffe latte i hele første etasje, inkludert stuen. Holder på å bli gal av den grelle fargen men den står hvertfall til gulvet. Noen år igjen til oppussing av etasjen prioriteres. :(

Back
Topp