Farge håret

Farg i vei :) kan være at fargen blir annerledes enn du er vant med, eller ikke holder like lenge bare.

Det går helt fint, som Mininr3 sier over her. :) Har selv hatt flere fargebehandlinger både i første og i andre svangerskap, og det har gått bra. Bare vær oppmerksom på at resultatet kan bli litt annerledes enn det kanskje normalt kunne ha blitt - dette pga. konstante hormonendringer. Jeg bleket håret fra mørkt til lyst, og resultatet har kanskje ikke blitt helt som det var tenkt, men selve finishen tok jeg etter fødsel. Ble veldig fornøyd da. :)

Jeg farger og sånt, men har hørt at fargen kan bli litt annerledes. har ikke opplevd det selv da:P

Jeg farget håret i første svangerskap. Ble brungrønt:wacky:. Skulle bli brunt. Har forsøkt å farge håret nå men fargen satt seg ikke :hilarious::hilarious: ser ikke ut :hilarious:

Jobber som frisør og har sett at farger kan bli annerledes- både lysere og mørkere enn planlagt:) på meg selv har jeg ikke merket så mye annet enn at fargen er bittebittelitt lysere enn vanlig:)

Back
Topp