Farge håret?!

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Er det noen her som farger håret og som har farget det etter at de ble gravid?

Jeg har svart hår med kommuneblond som naturlig farge og på et eller annet tidspunkt må jeg nok gjøre noe med det :bag:
Er det noen som har noe tips eller råd rundt dette?

Går dere til frisør, gjør dere det hjemme, bruker dere en naturbasert hårfarge?!

Har spurt fastlege uten at hun kunne svare meg på det.

Jeg jobber som frisør og det går helt fint å farge håret. :happy: Jeg vil Selfølgelig anbefale deg å gå til en salong for å gjøre behandlingen. Frisørfargene er mye mildere enn de du får i butikken.

Jeg jobber som frisør og det går helt fint å farge håret. :happy: Jeg vil Selfølgelig anbefale deg å gå til en salong for å gjøre behandlingen. Frisørfargene er mye mildere enn de du får i butikken.
Ja, har tenkt på at det gjerne er det beste å gjøre enn å holde på hjemme selv.

Mister mye hår nå i starten på graviditeten så om jeg skal gjøre noe med håret mitt så gjør jeg det profesjonelt :oops:

Skal gjøre hos frisøren iløpet av mars. Synes det er så deilig med hårvask, og stripe og klippe håret når jeg først gjør det [emoji3]

Det er helt sant!
Får bestille meg en tur i mars :happy:
Gjett om [emoji3] pleier som regel å spandere meg en sånn frisør spa dag hver 4/6 mnd når jeg kan [emoji3] Skulle gjerne hver mnd men det koster jo. Men denne gangen skal jeg også ta å farge øyevippene mine for sminke er jeg visst dårlig på i det siste. Orker ikke å sminke meg når jeg er kvalm om dagene..

Ja, det går nok helt fint[emoji4] har gått gjevnlig til frisør i mine svangerskap, og skal nok gjøre det denne gangen også. Viktig med litt egenpleie når man ruger[emoji1]

Gjett om [emoji3] pleier som regel å spandere meg en sånn frisør spa dag hver 4/6 mnd når jeg kan [emoji3] Skulle gjerne hver mnd men det koster jo. Men denne gangen skal jeg også ta å farge øyevippene mine for sminke er jeg visst dårlig på i det siste. Orker ikke å sminke meg når jeg er kvalm om dagene..
Det var lurt!
Tror jeg at jeg også skal få gjort da :)

Ja, det går nok helt fint[emoji4] har gått gjevnlig til frisør i mine svangerskap, og skal nok gjøre det denne gangen også. Viktig med litt egenpleie når man ruger[emoji1]
Ja, tror det er lurt.
Begynner å se litt rufsete ut allerede nå :sorry:
Får bestille meg en time i starten av mars når lønningen har kommet :dance008

Vært hos frisøren 2 ganger allerede. Eneste endringen er at hårfargen lukter mye sterkere når man er gravid. Ellers veldig fornøyd :)

Minner meg på at jeg må få kommet meg til frisøren selv, litt over ett år siden sist så absolutt på tide!

Back
Topp