Farge håret

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det noen som har planlagt å farge håret i begynnelsen av permisjonen? [emoji4] vurderer å ordne skikkelig meg dag hos frisø og fikse meg klar til fødsel [emoji38]

Vurderer det samme og lurte på om det var "innafor" eller om det var skadelig for barnet? Hadde vært digg å føle seg litt fresh

Jeg farger og klipper meg selv. Nå har jeg kun brukt sånn ikke permanent farge. Fikk litt ansiktsmasker,hårmaske og div til jul. Tenkte ta en dag med selvpleie her hjemme :-)

Jeg tenker striper og klipp før fødsel, mest fordi jeg ikke rakk før jul. Deilig å føle seg litt fresh på håret i alle fall [emoji14]

Her blir det farging av ettervekst og striper 14 dager før termin. Vurderer å ta pedikyr og manikyr også, bare fordi jeg fortjener det :p
Fint å gjøre ting sånn at man ikke bare føler seg som en flodhest.

vurderer å ta forsterkning av neglene... de knekker i ett sett... og på rare vis... men håret tar jeg ikke før etter fødselen... handler litt om håravfallet... og hvor mye lillemor drar i håret mitt... :p husker min sønn var fææææl...

Farging o.l av håret er ikke farlig for babyen :) frisørene jobber selv om de er gravide, eneste jeg har hørt er at fargen kan slippe fortere pga hormonene selv om det ikke har skjedd meg :)

Vurderte klipp men ikke farging

Jeg har veldig lyst til å farge håret før fødselen. Herreminskapning som jeg ser ut på håret! Med alle babyhårene som krøller seg i tillegg, utrolig flott :p

Jeg kunne og tenkt meg å stripe håret før fødsel, men jeg mister så mye hår i ammeperioden, og blir så stusselig på håret så tror jeg sparer de penga til senere ;)

Back
Topp