Farge håret.

Marsspire<3

Forelsket i forumet
Farger dere håret? Jeg har ikke gjort det enda, men nå syns jeg virkelig at det trengs :) etter det jeg har lest på nettet ser det ut som de fleste mener det går greit om en sørger for god ventilasjon, men så står det jo andre steder at gravide bør unngå å farge håret. Hva tror dere? :)

Jeg har farget håret som gravid flere ganger tidligere. Bruker dog semipermanent hårfarge for å være på den sikre siden. Holder ikke like lenge, men ikke skadelig i det hele tatt. Den er balsambasert. Men tror ikke det er skadelig med vanlig hårfarge heller.

Jeg har farget håret som gravid flere ganger tidligere. Bruker dog semipermanent hårfarge for å være på den sikre siden. Holder ikke like lenge, men ikke skadelig i det hele tatt. Den er balsambasert. Men tror ikke det er skadelig med vanlig hårfarge heller.
Nei sikkert ikke farlig, men er jo greit å være på den sikre siden :) hva heter den du bruker? :)

Litt rart at i Norge blir det ikke fraråder, mens i Danmark blir gravide frarådet mot å farge? Snakket med min kusine som er frisør, og hun er meget bestemt på at hårfarge som brukes nå er såpass skånsomt at det ikke har noe å si. Her dukker plutselig grå hår opp, så jeg tenker å få det farget snart:)

Hårfarging er friskmeldt i svangerskapet :) Før var det vel snakk om at det kunne være skadelig for fosteret, men det tror jeg de har funnet ut at det ikke er lenger. Dagens hårfarger er vel så milde uansett...

Jeg droppet og stripe håret mitt sist jeg var hos frisøren.
Men så er jeg kanskje litt i overkant forsiktig o_O

farger også håret... Har gjort det i alle svangerskapene mine ;)

Nei sikkert ikke farlig, men er jo greit å være på den sikre siden :) hva heter den du bruker? :)

Hehe, altså... Jeg bruker litt ''utradisjonelle'' farger og bruker et merke som heter Manic Panic. Men vet det finner vanlige farger i semi- og demipermanent også. Hvis du googler det finner du det sikkert.
Legger ved to linker.
http://www.tintsofnature.no/?page_id=30
http://www.life.no/produkter/hud-har/har/semi-permanent-harfarge-medium-chestnut-brown-90-ml

Back
Topp