Farge håret

Carrojenta

Forelsket i forumet
har veldig lyst på rødt hår, men kan man farge håret som gravid? :anyone

Og ikke med tanke på resultatet altså :p men fordi det er mindre kjemikalier i fargene der. Iallefall u følge en artikkel jeg leste på en av disse babysidene jeg har trålet de siste mnd :p

da må jeg ringe frisøren min i mårra, men jeg er så utålmodig og vil gjøre det så fort som mulig:P

Sniker.... ;)
Be om Elumen dersom du vil ha noe skikkelig rødt som samtidig holder oog er allergi vennlig. Mitt resultat:

ImageUploadedByBV Forum1374101070.898846.jpg

• Liker
Reactions: cs7
Nesten så jeg vil herme!!! Hvilken farge har du brukt. ?

Sniker.... ;)
Be om Elumen dersom du vil ha noe skikkelig rødt som samtidig holder oog er allergi vennlig. Mitt resultat:

Vis vedlegget 22734

Stilig!
Jeg hadde rødt hår i fjor høst. Måtte farge det opp igjen 1 gang i uka fordi fargen forsvant i vask...:/ så brukte en farge fra swartskopf til å "fylle på" innimellom :p

Krise vettu! Har originalt helt mørkt hår, så frisøren måtte bleke det ned først. Hehe.

Jeg har sluttet å farge håret for flere år siden. Leste litt om at det skaper en betennelsesreaksjon i hele kroppen, og at en god del stoffer går i blodet og til babyen. Det blir litt som med hormonforstyrrende stoffer og parfyme. Bedre føre var... Nå sies det jo at enkelte merker er mindre skadelig, så jeg ville ha hørt med frisøren først. Husker jeg riktig var det bleiking som var verst.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, absolutt ikke når jeg er gravid. I tilfelle bør det gjøres med en grønn frisør, de har ufarlige stoffer i sine produkter. Farging avgir utrolig mye giftstoffer som kan finne veien til fosteret.

Stilig!
Jeg hadde rødt hår i fjor høst. Måtte farge det opp igjen 1 gang i uka fordi fargen forsvant i vask...:/ så brukte en farge fra swartskopf til å "fylle på" innimellom :p

Krise vettu! Har originalt helt mørkt hår, så frisøren måtte bleke det ned først. Hehe.

Jeg har egentlig blondt hår men farget det mørkt i mange år (type møøøørk brunt), hadde en runde med avfarging første gang og en dårlig rødfarge som ble kobber etter to vask :P Skulle deretter farge det rødt igjen og frisøren farget det for mørkt, måtte tilbake og ta en kjapp rens (ikke avfarging) og deretter denne fargen i merket Elumen :) Kjempefornøyd! Nå er det 2 uker siden og fargen er ennå lik. Bruker en spesial shampoo og balsam i samme merke.
Frisøren sa at vi trenger kun en runde til om en mnd eller så slik at fargen virkelig henger permanent, så jeg måtte være sikker på at jeg ville bli redhead :P Enten det eller mørkt oppå en gang.

Nesten så jeg vil herme!!! Hvilken farge har du brukt. ?

Jeg?
Hvis det var meg du mente så er merket Goldwell Elumen, fås kun hos frisør men er så verdt det! :) Nå, 2 uker etter er farge like fin :D Og håret mitt var ikke "friskt" før farging så alle andre fargen rant bare ut. Jeg er veldig usikker på hva akkurat fargenavnet heter men Elumen kan en blande som en vil (rødt med litt gyllent i, rødt med blått psv) farge en stripe på en gjennomsiktig plastikkbit og legge over håret for å se hvordan det vil se ut over din egen farge. Genial farge :)

takk for tipse:) da vet jeg også det :)

Back
Topp