Farge håret

Juli_baby

Flørter med forumet
Har dere noen tanker rundt det å farge håret under graviditeten?

Jeg kjenner at jeg er litt mer skeptisk enn vanlig, og utsetter det i det lengste. Også velger jeg en farge uten ammoniakk, f.eks. Naturigin sin farge som skal være mer naturlig enn vanlig hårfarge.

Jeg er også mer skeptisk, men er i tvil her... Tenker jeg spør en frisør eller to etter hvert. De har antagelig oppdatert info på dette?

Tenker likte som dere, ser at jeg virkelig burde farge håret nå, men synes ikke det er så lurt.. Tenker kanskje det er "tryggere" lenger ut i graviditeten..? Vet for lite om dette altså!

Ingen frisører her som kan noe om det? :)

Jeg spurte om det her på forumet, og fikk svar fra en frisør. hun sa at så lenge en ikke gjør det flere ganger i måneden så er det ikke farlig. Og den uten ammoniakk var ikke noe bedre enn den med, de har som regel erstattet ammoniakken med noe som er like uheldig. Hun anbefalte farge som het henna, men bare dersom jeg ikke hadde brukt butikkfarge med mye metaller fra før. Jeg brukte nå ammoniakk fri farge sist for ca en uke siden, men nestegang bruker jeg den vanlige, det blir om ca 2-.3 mnr. :)

Takk! :D

Da skal jeg føle meg fresh i svangerskapet jeg også ;) :)

Jeg har også vært litt usikker og utsatt det litt, men nå trenger fargen irkelig en oppfriskning, så da kjøper jeg vel litt påfyll en av dagene :)

Back
Topp