Farge håret

Badeand*

Forumet er livet
er ganske kjipt i grunn...[8|] Nå er det farget, så jeg sitter med striper i håret...Egentlig ganske kjedelig å vente på at det skal virke...[:)]

hehe ja,tenkte jeg skulle legge ut før og etter bilder etterpå. Har klipt meg også[:D]

ORIGINAL: Teddy81

Spennende da! [:)] *venter i spenning*

hihi, jeg og[8D]

jepp men nå er det bare å glede seg til åssen det blir etterpå [:D][;)]

Å så kjekt....

Evighet siden eg har fiksa håret mitt me farger ja...

misunnelig nå ja[8D]

ORIGINAL: buffi

Å så kjekt....

Evighet siden eg har fiksa håret mitt me farger ja...

misunnelig nå ja[8D]

Det er så deilig å fikse seg litt synes jeg. Jeg farger håret ca 3-4 ganger i året. Kommer an på etterveksten.

Syns det er litt artig med litt forskjellige nyanser [:D]

det er kjempe gøy å fikse seg litt innimellom [:D] går på frisør linja og er i salongen 2 ganger i uka [;)] så hver gang vi er der så blir det noe nytt med håret [;)] ennten om det blir rettet ut eller ny klipp, eller ny farge [:D]

ORIGINAL: lille*jenta87

det er kjempe gøy å fikse seg litt innimellom [:D] går på frisør linja og er i salongen 2 ganger i uka [;)] så hver gang vi er der så blir det noe nytt med håret [;)] ennten om det blir rettet ut eller ny klipp, eller ny farge [:D]

hjeldig du er såm skal bli frisør! Har planer om å bli det om noen år jeg og. Skal bare spare litt først, så skal jeg søke meg inn på Frisørinstituttet i Sandvika(tror det var der det var). Har fryktelig lyst til det også bli stylist.

[:D] det er veldig morro [:D] jeg elsker det [;)] men har lyst til å bli jordmor oxo da så det skal jeg bli etter jeg har vært frisør i 10 år tenkte jeg [:)] får liksom ikke helt bestemt meg om hva jeg vil bli [8D]

Back
Topp