Farge håret

snart2

Forelsket i forumet
ER det noen som vet om det er farlig eller har noe og si om man farger eller striper håret (på hodet altså...) når man er gravid??

Jeg har lest at man bør holde seg unna farging av håret, men at striper går greit. Dette kan du lese på BV: http://www.babyverden.no/templates/QApage____2762.aspx

Jeg har gjort begge deler både i dette og forrige svangerskap, og det var ingen problem [;)]

Jeg var nettopp hos frisøren.Farga og stripa det.Frisøren min sa det kom an på hvilket stoffer som er i de forskjellige.Jeg fikk ikke farging,men noe de på fagspråket kaller beis,og striping var helt greit.

Jeg har hørt at ingen av delene er farlig fordi de bruker andre stoffer nå..

leste i gravid at man helst ikke skulle farge håret.. men jeg gjorde det nå da jeg sist var gravid, og jeg har hørt mange som har gjort det og gjør det.

har hørt at mange gravide har farget håret,men har også hørt at det ikke er bra når du er gravid da[&:]
Men er vel kansje lurest å høre med en person som har 100% peiling(lege/jordmor)[:)]

skal spørre på kontrollen på fredag jeg, kunne tenkt meg til å farget håret til jul, har ikke farget håret i dette svangerskapet og jeg trenger et lite løft[8D]

jeg gjorde begge deler og hos frisøren.. frsøren min sa til meg at det er litt oppskryt alt det greiene rundt det nå...
Var ikke mange det skjedde noe med og du kan be om at de bruker en mild hårfarge og slik...

i en bok jeg leste i fra 80 tallet, sto det at man ikke skulle farge håret fordi det var stoffer i det som håret kunne reagere på, men da jeg spurte frisøren min om det, sa hun at det ikke skulle være noe problem

farget håret senest i går jeg!

vil anbefale dere som lurer på hårfarge under graviditet å gå inne på www.gronnhverdag.no, der kan dere lese hvilke hårfarger dere ikke bør bruke,og hvilke som er ok. Det står en artikkel der om det,såvidt jeg husker under "kosmetikk".

Back
Topp