Farge hår??

**Camilla**

Glad i forumet
Hei!Jeg sitter da her med farge i håret og kommer plutselig på at dette kan jo kanskje være skadeløig for barnet (de gassene som jeg puster inn)....men er det noen som veit noe om dette??Jeg er jo bare 6+4,men tenker sånn utover i svangerskapet også...er det dumt å fargehåret å sånn??hmmm...lurer veldig,håper noen kan svare meg!

Mange klemmer

Oki[:)]Takk for svar[:)] Det er jo bare de 5 min som jeg driver å tar i fargen jeg får mest av de gassene i meg...for de 20 min som jeg sitter å venter sitter jeg med vinduet åpent. SÅ da går det vel bra[:)]

i forrige svangerskap både farget og bleket jeg håret mange ganger og det gikk da bra [:D]
Så lenge man ikke sitter og sniffer rett fra flaska går det nok bra[;)]

Hehe!pleier ikke akkurat det nåe jeg farger håret[8D]Men er kanskje noen som gjør det å,hehe!

Man vet jo aldrig[:D]  Utrolig hva gravide kvinner har fått lyst til å sitte og lukte på og eller eventulet spise [:D]  Har hvertfall fått høre mye rart fra folk, gravide som likte lukten av fersk asfalt, lukten av avispapir og masse annet rart[:D] hehe... Liker selv lukten av ferske kaffe bønner med sjokolade smak/ lukt[;)]  men jeg liker ikke å drikke kaffe[:'(]

hehe,artig!Jo kanskje noen liker det da...hehe!
Ja,det syns jeg også lukter godt,men drikker heller ikke kaffe selv,hehe!

OKI!tusen takk for svar[:D]

Back
Topp