Farge bleket/naturlig hår?

Lilletrille

Gift med forumet
Ønsker å farge håret mitt mørkt igjen, men har bleket hår endel og har ettervekst.
Noen som vet hva et sannsynlig utfall er?
Blir det store nyansforskjell? Eller?[:D]
Vil at det skal se naturlig ut liksom...

Jeg har farget håret (altfor mange ganger) både til lyst og mørkt.. Samme hvordan etterveksten har vært, har resultatet blitt fint når jeg har farget det mørkt. Verre de gangene jeg skal ha hatt det lyst igjen [8D] 

Okej[:D] Da får jeg vel bare prøve da.hihi

Får bare håpe Bianca ikke blir totalt forvirret[8D] og tror mamma er borte...[8|]

Jeg farget håret mørkt (hos frisøren) for noen uker siden. Resultatet ble bra, men hadde ikke turt å gjøre det hjemme i frykt for at det som er bleket skal bli grønt[&:]

ORIGINAL: Lilletrille

Får bare håpe Bianca ikke blir totalt forvirret[8D] og tror mamma er borte...[8|]

Får håpe hun kjenner lukta di godt da, hvis ikke så kanskje hun plutselig blir fryktelig pappadalt [8D] hihi 

Er lettere å få det mørkt ja, men blir som regel mørkere enn forventet når du tar det på bleket hår. Når jeg skulle ha det mørkt farga jeg det 4 ganger på rad for å få vekk grønnfargen.

Mini her blir som regel skeptisk når jeg på kvelden tar på meg briller[:D] Vet ikke om han ikke kjenner meg helt igjen med en gang eller om det bare er tilfeldigheter.

Back
Topp