Farge øyenbrynene?? Eller ikke?

Lightning85

Glad i forumet
Hei på dere jenter:) Jeg har øyenbryn som er så lyse at de ikke eksisterer:P Har i etpar år nå farget dem selv ca hver 4. uke. Det er nå virkelig på tide å gjøre det igjen;P Men er ikke helt sikker på om jeg tør dette, siden jeg er 4+5 på vei.. Hva tenker dere? Er det ufarlig? Eller går det over i blodbanen? Har dere gjort det/gjør dere det? Fint om noen har noen erfaringer:)

Har aldri farget øyenbrynene, men farger håret,så om ikke det er noe forskjell på fargene man bruker,tror ikke jeg det er noe problem. Skal forresten farge brynene i salong om En uke. Meeeen er jo mange som mener det er farlig p farge håret da så.

jeg har aldri gjort det, har så å si heelt svarte bryn :P

Men går å vokser dem hver 4 uke da,

Når det gjelder farging av hår å graviditet, så kan man gjøre det, men er veldig viktig at fargen IKKE Innerholder Ammoniak....

Jeg kommer til å gjøre det... Kan jo ikke gå rundt og se ut som en tulling i mange mnd! :D
(Jeg har også ganske lyse øyenbryn, ja ;))

Jeg gjorde det i går faktisk

Tenkte ikke på det i det hele tatt jeg! Går veldig fint hvis du spør meg:)

Dette høres jo bra ut!:) har ikke sett på innholdsfortegnelsen, men det er ingen sterke lukter i middelet jeg kjøper. Og da er det neppe ammoniakk i. Virker bare i 5 minutter også, så det kan vel ikke være skadelig. Da blir det slutt på tulling øyenbryn her iløpet av dagen!!;)

Jeg farger ikke øyenbrynene mine, men har da farget håret mitt i begge svangeskapene mine, og det har gått veldig bra, så kommer til å gjøre det nå og. Kan da ikke bare la håret vokse, og se helt for jævlig ut på håret, og da ikke kunne farge det....:P

Polly84 skrev:
Jeg farger ikke øyenbrynene mine, men har da farget håret mitt i begge svangeskapene mine, og det har gått veldig bra, så kommer til å gjøre det nå og. Kan da ikke bare la håret vokse, og se helt for jævlig ut på håret, og da ikke kunne farge det....:P

Er enig der. farget håret i aug, å nå må jeg jaggu gjøre det igjen :/

MASSE GRÅ HÅR, Blæææææææææææ.. dumt at det ligger i familien å få sånt tidlig :(

Back
Topp