Faren min er så teit

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
Han tror liksom det at bare fordi han har gifta seg på nytt, så er det nye kjærringa hans liksom en del av meg!!
På mld og sånn så skriver han alltid hilsen pappa og mamma LIGHT!!!!!!!!! Hun har tilogmed presangtert seg som min stemor!!!!
Hadde mamma vært dø og hun  nye hadde kommet inn i familien vår da jeg var liten, da kunne jeg forstått det, men jeg var 19 år da de traff hverandre.

Jeg har sagt det il han at han skal slutte med å skrive mamma light for hun er IKKE det, men han hører jo faen ikke[:@]

Da hadde jeg også blitt rimelig sint.. Hater ordet stemor og stefar... Enig med deg at hadde den ene av foreldrene vært dø så kan det  brukes, men ikke ellers..[:'(]
Syns din far kan repsektere at du ikke vil at hun skal kalles det

da hadde jeg reagert å... jeg sliter sånn med ei "tante" bare... skjønner det er ti ganger verre med en "ny" mor...

ORIGINAL: Leyah

Har du noe imot henne, eller er det bare det at han skriver mamma light?

må innrømme at jeg ikke er overbegeistret, det er fordi hun har 3 sønner og pappa har 4 døttre. Gutta hennes kommer alltid foran oss jentene. hennes familie er den viktigste.  Bare på bursdags gaver eks.  de har penger til å kjøpe il hennes barn men ikke til pappa.  En av hennes gutter har birsdag en dag før meg.  Han fikk gave, he he men som du skjønner ikke jeg.  Det er flisespikkeri med det er irriterende

Eg forstår at du blir irritert!
Og du trenge jo ikkje akkurat ei ny mor heller, har du prøvd å snakka med han flere ganger om det? rekner vel egentlig med at du har det da.
er ikkje så lett alltid dette når foreldra skiller seg, men skikkelig teit av han å kalle ho for mamma light, du har jo ei mor, blææ...
uff..

ORIGINAL: |Lica86|

Da hadde jeg også blitt rimelig sint.. Hater ordet stemor og stefar... Enig med deg at hadde den ene av foreldrene vært dø så kan det  brukes, men ikke ellers..[:'(]
Syns din far kan repsektere at du ikke vil at hun skal kalles det

Sign!

ORIGINAL: *Andrea*

Har du noe imot henne, eller er det bare det at han skriver mamma light?

må innrømme at jeg ikke er overbegeistret, det er fordi hun har 3 sønner og pappa har 4 døttre. Gutta hennes kommer alltid foran oss jentene. hennes familie er den viktigste.  Bare på bursdags gaver eks.  de har penger til å kjøpe il hennes barn men ikke til pappa.  En av hennes gutter har birsdag en dag før meg.  Han fikk gave, he he men som du skjønner ikke jeg.  Det er flisespikkeri med det er irriterende

Har du pratet med han/henne om det? (Jeg har også skilte foreldre, som giftet seg på nytt)

jeg har absolutt prøvd å prate med pappa om det, han hører ikke, eller han vil ikke høre[8|]

Back
Topp