Fare for spontanabort

Jippi81

Blir kjent med forumet
Hei kjære venner!
Jeg skrev tidligere om "blødninger og smerter under graviditet". Jeg kom fra legevakten nå. Har hatt så mye vondt i magen og litt brunt blod i den siste uken. Blodprøven og urinprøven var fin. Legen henviste meg derfor til gynekologisk undersøkelse i morgen tidlig. Han var redd at det kunne være spontanabort. Jeg vil så gjerne ha dette barnet. Det er så høyt ønsket, har blitt så glad i det allerede! Håper det går godt! Er det andre med lignende opplevelser?

Jeg har ikke opplevd dette, men jeg ville gjerne ønske deg all lykek til i morgen. Håper spiren holder seg der inne. Lykketil klem fra meg

vil også ønske deg lykke til i morgen - håper du får gode nyheter!!

Ville bare ønske deg lykke til i morgen. Håper det går bra.

Godt å høre at de endelig tok deg inn på undersøkelse. Det samme skjedde meg rundt uke 15 og det gikk bra, vi får håpe alt er i orden med spiren din også. 

Håper alt går bra, ja! Lykke til hos gynekologen[:)]

JIPPI!!!!!!!!!!!![:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)][:)][:D][;)]
Nå har jeg vært hos gynekolog. Og jeg er så lettet. Jeg fikk se det lille hjerte dunke. Fytti for en fantastisk opplevelse! Hun sa at jeg ikke trengte å bekymre meg over blødningene. Livmora begynte lett å blø når hun kom borti den. Og smertene var der på grunn av at livmora utvidet seg. Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger! Jeg er lykkelig!!!!

Har ikke opplevd dette, men må få ønske deg lykke til!!

Gratulerer! Veit AKKURAT åssen du har det.. Har vert borti det samme ved flere anledninger.. Og det har gått fint hver gang.. [:D]

signerer

Å så kjempedeilig følelse da!! Vet akkurat hvordan du har det. Så bra!!

Jeg begynte å fossblø med Alexander i uke 12. Var på sykehus og legen trodde jeg kanskje kom til å miste, men han beit seg fast og er tre måneder i dag. Hadde mange små blødninger etter dette også. Men jeg hadde ikke smerter i forbindelse med blødningene, Bare litt murringer. Men det var en påkjenning hver gang det kom en blødning ja.[&:]
kjempe flott å høre at alt gikk fint. Lykke til videre[:D]

ORIGINAL: FrknFryd

Så bra at det gikk fint da[:)] Nå ble jeg virkelig glad på dine vegner[:D]

Signerer[:D]

Back
Topp