Far til Johan er sjuk...

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Han fekk påvist kreft i tarmen idag. Vart innlagt dagen før Johan blei 3 år, pga lav HB. Skal opererast til helga, eg veit egentlig ikkje så mykje...skummelt, han er jo berre 32....[&:]

Uff, så trist! [&:] Vi får håpe det går bra. Stefaren min fikk kreft i tarmen for 10 år siden. Han fikk spredning til levra også, og måtte fjerne 80% av den... Men idag er han helt frisk, og det har han vært siden operasjonen.

Krysser fingre og tær for at dette går fint. Han er jo så ung...

Ja, var ikkje påvist spredning endå iallefall. Får sjå kva dei seier når han opererast. Kan jo ha hatt det ei stund...
Kjenner at eg er litt distansert til det heile, einaste er jo på er korleis dette blir for Johan framover...føler meg litt ond fordi eg ikkje er meir "påvirka", men eg klarar det berre ikkje....[8|]

Du er ikke ond av den grunn. Han er faren til sønnen din. Mer er han jo ikke for deg... Men jeg forstår at du bekymrer deg litt pga Johan. Det er jo pappa'n hans...

Ja, ein tenker jo det verste....om dette skulle ende galt, så vil jo Johan ikkje huske far sin eingang. Og det er jo ganske tragisk......[:(]

Uff , skjønner du ikke er så påvirka på vegne av deg selv, og skjønner at du er bekymra for Johan sin skyld.Håper dette går rette veien.[:)]

Uffda [&o]

Så fælt .. håpe han blir bra igjen .. !!!

Uffamei, det hørtes ikke no godt ut for dere, håper alt ordner seg og det går bra [;)]

Back
Topp