Far roer babyen

Jorlin86

Betatt av forumet
Arti observasjon: da jeg tar på magen hopper lille trille rundt som en sprettball, men da far tar på magen kryper hun mot hånden hans og ligger heeelt stille. Er så rart!
Flere som har morsomme observasjoner av lille nurket? :)

Sånn e da litt her og :) han kan sparka å styra på, men når pappen skal kjenna så er da ofta heilt roligt :P og så blir da kanskje påan igjen når han har gått eller flytta på seg eller nåke :)  synst da både er litt morsomt og litt domt for han har jo lyst å kjenna han og :)

Trur me komme til å få ein ganske bestemt liten gutt når han komme ut.. Allerede no så vil han bestemma kossen og når eg skal sova :P ikkje så kjekt når ein er dautrøtt og finne ein god stilling for så å ha ein så ligge å sparke veldigt akkuratt i den sio ein ligge..

har du prøvd å legge fjernsyns kontrollen på magen å ligga heilt stille? da er morsomt å sjå kossen den ligge å hoppe og vippe :P  

Ja, det er litt sånn her også. Når andre skal kjenne på magen og sparkene så slutter hun å være aktiv. Akkuart som om hun skjønner at det ikke er mine hender som er på magen :o)

ja,d et der er så rart, altså. og nrå han tar hånda bort, så begynner det igjen

Back
Topp