Far på barsel

Jepp, men på mitt sykehus har de bare familierom :)

Ja, ingen problem det. :)

Sniker fra oss med termin i september
Fikk far/ledsager være med på barsel?
Jeg fødte på Rikshospitalet:)
Der prøver de å la far hos førstegangsfødende være med. Jeg er andregangs, pappaen fikk være med fra jeg ble igangsatt til vi dro hjem:)

Jeg er andregangs fødende og kunne se langt etter familierom(er bare 6 stk på sykehuset i kr.sand). Han måtte hjem på kvelden etter fødsel.

Kalnes her og med familierom. Far og eventuelle søsken kunne komme og gå som de ville. Han kunne også fått sovet der de dagene jeg ble igangsatt og fødselen enda ikke var i gang :)

Fødte å Ahus og vi hadde flaks med at lille kom tidlig på morgenen + førstegangsfødende. Ble derfor prioritert familierom på barselhotellet, men kjente litt på stresset under og rett etter fødsel

Fødte på Rikshospitalet og ledsager fikk være med. Både under induksjon og på barsel. Ledsager/mamma jobba, så hun kom etter jobb. Men de jeg delte rom med hadde partner der hele dagen, men han måtte hjem på natta.

Fødte på sykehuset i Skien i sommer- førstegangs. Vet at de prøver å tilrettelegge, i alle fall for førstegangs, men var så stort trykk at far måtte dessverre hjem(fødte dessuten på kvelden, så var ikke lange tiden etterpå han fikk med oss)

I Arendal får far være med. Vi sov faktisk på fødestuen den første natten, fødte rett før 21, og ble værende 3 dager.

Back
Topp