Ju9ta Forumet er livet 25 Mar 2007 #1 De som betyr alt for meg..[:)] En stolt pappa med sin Ayla Emine..[:)]
Gabriela Forumet er livet 25 Mar 2007 #3 ORIGINAL: søtnosa Sambo (Islandur) og Selma Lille selma var litt lik pappaen sin[:)] det synes jeg.. hehe
ORIGINAL: søtnosa Sambo (Islandur) og Selma Lille selma var litt lik pappaen sin[:)] det synes jeg.. hehe
A Angelicas mamma Glad i forumet 26 Mar 2007 #6 her er en stolt pappa med angelica den dagen hun ble født:)
Hege og Dennis Forumet er livet 22 Apr 2007 #13 Her er ett bilde av samboer og sønn sovende på sofaen i går kveld!!!
Hege og Dennis Forumet er livet 26 Jun 2007 #15 Legger ut ett nytt bilde av far og sønn jeg!!Syntes det er så fint,tatt på dåpsdagen til Dennis 24/6:
Legger ut ett nytt bilde av far og sønn jeg!!Syntes det er så fint,tatt på dåpsdagen til Dennis 24/6:
Kaoleena Elsker forumet 26 Jun 2007 #16 Inspirert av Hege...[;)] Her er Jacob og far i kirken like etter at Jacob ble døpt 3. juni[:)] Litt trøtt liten gutt... Og faren ser ut som om han er litt overrasket over at han blir tatt bilde av...[8D]
Inspirert av Hege...[;)] Her er Jacob og far i kirken like etter at Jacob ble døpt 3. juni[:)] Litt trøtt liten gutt... Og faren ser ut som om han er litt overrasket over at han blir tatt bilde av...[8D]
barehege Forumet er livet 9 Aug 2007 #18 Ut på tur, aldri sur.. [;)] "Pappa" ser helt håpløs ut på bildet, men.. [:D]
*SørlandsPerle* Elsker forumet 25 Aug 2007 #20 Legger inn ett nytt bilde jeg og,av mine to øyenstener!!!