Far med til jordmor?

han har kun vært med på oul. de andre ul og lege og jm timene har jeg hvert alene på, syns det er greit å gå alene jeg også. kan hende han skal bli med til jm en gang før fødsel, for vi skal ikke på svangerskapskurs. jeg får høre hva jm annbefaler, det virka litt som hun ville at han skulle være med en gang, hvis vi ikke sku på svangerskapskurs, men jeg ser ann. han får jo alltid referat av meg når jeg har hvert no sted :)

Jeg tar han ikke med, liker å snakke med jordmor alene :)

Her har han bare vært med på 1 jordmortime siden vi hadde fridag sammen og var ute og farta... Og begge ultralydene...
Føler der er unødvendig for han å ta seg fri for det

Her har ikke mannen min vært med rett og slett fordi jeg ikke har hatt behov for å ha han tilstede. Han har heller ikke ytret noe behov om å være med. Han vet derimot at han kan være med om han skulle ha lyst:) Personlig synes jeg det er godt å ha jordmor "litt for meg selv" for å snakke om ting og tang som opptar meg på det stadiet man er i svangerskapet. Han får derimot full rapport fra jm timen når jeg kommer hjem igjen :)

Sambo var med sist kontroll. Tror han synes det er greit å være med av og til. Sist gang var det også en jordmorstudent der. Følte jeg la ut om alle bekymringene og planene mine for et helt publikum.

Sniker meg inn her selv om jeg hører til i juli ;)
Jeg har hatt med meg min mann hver gang, det er mest fordi det har passet fint inn med jobben (den er ganske fleksibel) også synes han det er veldig stas å høre hjertelyden. Da blir det nok litt mer virkelig for han ;)

Er ikke med her nei, kun vært med på oul....

Bare på oul og han skal være med til samtale /omvisning på føden. Han spør når jeg kommer hjem og er ikke så veldig gira utover det. .. helt greit!

Han er med hvis han kan. Tror det er greit for han å være med innimellom siden det absolutt angår begge to. Dessuten tror jeg det er greit han får litt info om hva som skjer og skal skje fra noen andre enn meg.. Men veldig greit å ha noen timer alene også, noe som gjør en del "plageprat" litt enklere, han får alltids høre nok om det ellers..

Back
Topp