3barnsmor90
Forelsket i forumet
Samboeren min ønsker å vere med på alle kontroller og har vert med hittil, men jordmor sa det var krav at ene kontrollen er uten far. Noen som vet hvorfor det er slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi jordmor ønsker å ha samtale om forhold og fars vaner uten far til stede. Det er en av de tingene de gjør for å fange opp dårlige forhold der mor og barn kan være i faresonen. Helt vanlig - alle mine venninner har opplevd det (ulike byer).
Samme her. Har ikke snakket om amming eller noe denne gangen. Bare sånn status på det fysiske.Mannen min var med på alle sist gang og vi hørte aldri ang det temaet. Denne gangen tar jeg alle kontrollene alene siden han jobber på andre siden av byen og ville mistet mye arbeidstid. Føler egentlig selv også at kontrollene var mer nyttige som førstegangs - med masse info og sånt - mens nå blir det mer inn for å bli målt og lyttet på også ut igjen![]()
Har ikke hatt sånn samtale med jordmor. Men mannen min har ikke vært med til jordmor, kun på sykehuset. Var med på fødselsforberedende kurs i går da, og skal være med neste gang hos jordmor da temaet er fødsel.Fordi jordmor ønsker å ha samtale om forhold og fars vaner uten far til stede. Det er en av de tingene de gjør for å fange opp dårlige forhold der mor og barn kan være i faresonen. Helt vanlig - alle mine venninner har opplevd det (ulike byer).
Står på papirene mine at jeg ammet 2 år sist så ingen vil prate med meg om det temaetSamme her. Har ikke snakket om amming eller noe denne gangen. Bare sånn status på det fysiske.
16 måneder her. HahaStår på papirene mine at jeg ammet 2 år sist så ingen vil prate med meg om det temaet![]()