Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleLina
Du er langt ifra urimelig, vennen!
Han må da kunne hjelpe til litt.. Du er jo i full jobb hele døgnet, det er ikke han.
Sender deg en megaklem
Lykke til videre [:)]
ORIGINAL: Sukkertopp
Ehh, du er IKKE urimelig, tror heller du er alt for oppofrende gitt. "Hjelpe til"? Er det ikke deres felles barn, og deres felles hjem det er snakk om? Det er da vel ikke ditt husarbeid som han kan "hjelpe til" med, det er da vel deres sammen?
Jeg ville også dratt ut litt, og latt ham være mer alene med babyen. Og siden jeg ikke er en hyggelig, selvutslettende husmor, så ville hele huset vært fullt av rot. Jeg ville ikke vasket et eneste klesplagg som hørte mannen til, og aldri laget mat når han var hjemme og kunne få glede av det. Det er helt sikkert helt feil framgangsmåte, men dere må i alle fall snakke sammen og bli enige om hvordan dere vil ha det. Synes du det er greit at han jobber så mye nå som dere har barn? Er det nødvendig for økonomien? Kunne det vært en løsning om du jobbet litt, og han litt mindre? Så kanskje han oppdaget hvor mye som kreves hjemme?