Far har hørt hjertelyd :)

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Da jeg la meg i kveld var magen veldig skjev og jeg kunne kjenne at lillemann lå ut mot høyre og at det var litt tomt på venstresiden. Hele høyre del av magen bulte jo :happy:

Siden mannen fremdeles satt i stuen sendte jeg ham en mld om han kunne komme inn på soverommet, og han fikk også kjenne etter og virkelig føle at nå visste vi hvor han lå og vi kunne kose direkte på sønnen vår.

Etter litt sussing og prating med magen legger han øret inntil og får et helt merkelig uttrykk i ansiktet. Og når han løfter hodet ser han rart på meg og sier "jeg hørte hjertelyden". Han ble jo så rørt! Og jeg synes det er kjempekoselig at han har en opplevelse med lille i magen som er bare hans..

Han lyttet mange ganger, og kunne bekrefte en mye raskere dunking enn min.
Åh det var kjempekoselig! :Heartred

Så koselig :Heartred

Vi har prøvd ett par ganger, men hun ligger mer med rumpen ut enn ryggen :hilarious:

Så spennende, og rart samtidig:)

Så koselig :Heartred

Vi har prøvd ett par ganger, men hun ligger mer med rumpen ut enn ryggen :hilarious:

Ja, kjempekoselig.
Og skjønner at man må være heldige med plasseringen, for etter en liten stund kjente vi en svak bevegelse og etter det hørte han ingen lyd..

Så spennende, og rart samtidig:)

Hehe ja. Han ble jo litt satt ut egentlig.
Veldig koselig og så ganske fint at han har noe som bare han kan oppleve med lillemann :)

Åh, så koselig [emoji7] Min samboer ønsker også å kunne høre frøkna i magen, men han bruker høreapparat så da blir det vanskelig [emoji17]

Åh, så koselig [emoji7] Min samboer ønsker også å kunne høre frøkna i magen, men han bruker høreapparat så da blir det vanskelig [emoji17]

Ååh ja det gjør det kanskje vanskeligere? Har dere forsøkt? Her fungerte det jo bare da han tydeligvis lå med ruggen eller noe helt ytterst mot utsiden av magen.

Så herlig - her er det mer stump og føtter enn rygg som stikker uy

Han måtte vel ha øret inntil magen for å høre?

Sorry, litt dårlig forklart. Jo, klart far måtte ha øret helt inntil magen. Men, han hørte kun hjertelyden da lillemann lå med ryggen kliss inntil ytterkanten også. Da lillemann snudde seg hørte mannen min ingenting.

Sorry, litt dårlig forklart. Jo, klart far måtte ha øret helt inntil magen. Men, han hørte kun hjertelyden da lillemann lå med ryggen kliss inntil ytterkanten også. Da lillemann snudde seg hørte mannen min ingenting.

Herlig [emoji7] Tror nok det blir vanskelig for vår del da høreapparatet piper så fort noe kommer i kontakt med det. Men så gøy uansett at det faktisk er mulig [emoji7]

Så gøy! Her er morkaka foran så tror ikke de går. Men skader ikke å prøve for tenk så gøy om vi får det til:)

Far fikk høre hjertelyd i en hel halvtime på søndag da. For da var vi inne på sykehuset pga lite liv og bekymra meg. Så tok en sånn CTG-test :)

Back
Topp