Far får være med på barsel! ❤️

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Det var gode nyheter! Han får ikke komme før aktiv fødsel, men han får bli til jeg drar hjem ❤️❤️

Jeg ble lagt inn i dag, skal settes igang snart ❤️❤️❤️
 
Oi, så bra!! Sniker fra Juni! .. Ser de har på sine sider om at han ikke får være med de også. Men kanskje det blir noe endringer fremover da :))
 
Oi, så bra!! Sniker fra Juni! .. Ser de har på sine sider om at han ikke får være med de også. Men kanskje det blir noe endringer fremover da :))
Ja, de endrer det nok snart. Jordmor sa det var ny regel fra idag ❤️ Så de oppdaterer nok etterhvert!

Vi er i allefall veldig glade for dette! Det er hans første barn, så å få lov til å ha denne tiden sammen er jo veldig flott og viktig ❤️
 
Lykke til! :Heartred dessverre er det ulik praksis fra sykehus til sykehus og det tror jeg neppe endres. Her får far ikke være med.
 
Ja, de endrer det nok snart. Jordmor sa det var ny regel fra idag ❤️ Så de oppdaterer nok etterhvert!

Vi er i allefall veldig glade for dette! Det er hans første barn, så å få lov til å ha denne tiden sammen er jo veldig flott og viktig ❤️

Åh.. da er det håp for oss mai/juni damene også:p
Bor i Innlandet, så har liksom hatt et håp om at de endrer, når smitten er lav.

Masse lykke til i fødsel! Og kos deg masse med baby og mann! :)
 
Men tenk det, nå har de snudd igjen! Fikk beskjed nå om at nå var det ikke lov med far på barsel igjen fra idag! Men siden min mann allerede er her, så blir han heldigvis ikke kastet ut ❤️
 
Men tenk det, nå har de snudd igjen! Fikk beskjed nå om at nå var det ikke lov med far på barsel igjen fra idag! Men siden min mann allerede er her, så blir han heldigvis ikke kastet ut ❤️

I alle dager... vi får konkludere med at du hadde skikkelig flaks :D

Jeg har vært på barsel uten far siden onsdag formiddag og det har vært et stort savn både praktisk og mentalt. Nå krysser jeg fingrene alt jeg kan for at jordmor er enig i at vi er klare til å reise hjem i dag :)
 
I alle dager... vi får konkludere med at du hadde skikkelig flaks :D

Jeg har vært på barsel uten far siden onsdag formiddag og det har vært et stort savn både praktisk og mentalt. Nå krysser jeg fingrene alt jeg kan for at jordmor er enig i at vi er klare til å reise hjem i dag :)
Ja vi traff blink der! Skjønner godt at du savner far der, for jeg hadde vært helt hjelpeløs uten. Spesielt pga KS. Har fått beskjed om å bli her til søndag. Så det hadde blitt lenge uten han! ❤️
 
Fødte på St.Olavs onsdagskveld. Flyttet til hotellet midt på natten å fødepartner måtte forlate meg når jeg forlata fødestua.
 
Sniker fra mai.

Ser flere sykehuse nå går fra gul til grønn beredskap, har kontaktet sykehuset og spurt om det påvirker barselopphold med/uten partner og venter på svar.... Spesielt at det var greit plutselig også ikke greit da..
 
Back
Topp