Det var gode nyheter! Han får ikke komme før aktiv fødsel, men han får bli til jeg drar hjem
Jeg ble lagt inn i dag, skal settes igang snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk!!! Hvor er dette?Det var gode nyheter! Han får ikke komme før aktiv fødsel, men han får bli til jeg drar hjem
Og LYKKE Til!Det var gode nyheter! Han får ikke komme før aktiv fødsel, men han får bli til jeg drar hjem
Arendal Ble super glad når jordmor kom inn å fortalte det nåSå fantastisk!!! Hvor er dette?
Ja, de endrer det nok snart. Jordmor sa det var ny regel fra idag Så de oppdaterer nok etterhvert!Oi, så bra!! Sniker fra Juni! .. Ser de har på sine sider om at han ikke får være med de også. Men kanskje det blir noe endringer fremover da )
Er du sikker? Det var ikke lov med far på barsel her igår...Lykke til! dessverre er det ulik praksis fra sykehus til sykehus og det tror jeg neppe endres. Her får far ikke være med.
Ja, de endrer det nok snart. Jordmor sa det var ny regel fra idag Så de oppdaterer nok etterhvert!
Vi er i allefall veldig glade for dette! Det er hans første barn, så å få lov til å ha denne tiden sammen er jo veldig flott og viktig
Er du sikker? Det var ikke lov med far på barsel her igår...
Hvor hører du til?Lykke til! dessverre er det ulik praksis fra sykehus til sykehus og det tror jeg neppe endres. Her får far ikke være med.
Hvor hører du til?
Okay! Ja, det blir spennende å se fremover. Jeg har tenkt sykehusene r de siste som firer på tiltakene, men ja!St. Olavs
Så kjedelig!100 %. Har pratet med de i dag. Slik skal det også være fremover
Men tenk det, nå har de snudd igjen! Fikk beskjed nå om at nå var det ikke lov med far på barsel igjen fra idag! Men siden min mann allerede er her, så blir han heldigvis ikke kastet ut
Ja vi traff blink der! Skjønner godt at du savner far der, for jeg hadde vært helt hjelpeløs uten. Spesielt pga KS. Har fått beskjed om å bli her til søndag. Så det hadde blitt lenge uten han!I alle dager... vi får konkludere med at du hadde skikkelig flaks
Jeg har vært på barsel uten far siden onsdag formiddag og det har vært et stort savn både praktisk og mentalt. Nå krysser jeg fingrene alt jeg kan for at jordmor er enig i at vi er klare til å reise hjem i dag