Far er ikke klar.

Bkno7601392

Første møte med forumet
Hei alle sammen!

Eg er ny her! :) nå er eg litt rådløs. Meg og min mann har vært samme i litt over et år. Nå er jeg 11 dager på overtid. Har ikke testet enda. Han er en «fri sjel» som liker å reise jorden rundt og vil ha egne store prosjekter. Han vil ha barn og kommer fra en stor søskenflokk. Han er 28 år. Om eg skulle teste positivt så er jo alt dette fortsatt mulig? Dette er noe vi fint burde klare sammen med støtte fra begge foreldre som er veldig klar for å hjelpe i så fall.
Han ønsker å gifte seg først for å gi barnet den tryggheten(og det skjønner eg), men det hele blir litt mye. Ville bli veldig trist om han forlot meg og lot en annen mann oppdra barnet hans. Vi er egentlig veldig like av person. Eg aner ikke hva jeg skal gjøre om han plutselig setter seg på bakbeina. For det andre så har eg problemer med å bli gravid og er egentlig ganske heldig. Har kjempestor familie i samme by.
 
Først av alt: test deg først!

Og så: det meste er mulig med barn, det krever bare litt mer planlegging [emoji6]
Og så er det jo sånn at ekteskap ikke er noen garanti for at et forhold varer. Så kanskje forlovelse kan være et kompromiss? Sånn i verste fall?

Ikke at jeg kan forstå at hele farskapet skal stå og falle på ekteskapet altså. Hvis han har lyst på barn og ønsker seg stor familie, vil han nok ønske å være med å oppdra barnet uavhengig av om dere er gift eller ikke. Og det har han jo mulighet til selv om det blir slutt.

Ta en test og snakk med han. MYE skjer i forhold gjennom et svangerskap. Enda mer skjer i tiden etter fødsel.
 
Først av alt: test deg først!

Og så: det meste er mulig med barn, det krever bare litt mer planlegging [emoji6]
Og så er det jo sånn at ekteskap ikke er noen garanti for at et forhold varer. Så kanskje forlovelse kan være et kompromiss? Sånn i verste fall?

Ikke at jeg kan forstå at hele farskapet skal stå og falle på ekteskapet altså. Hvis han har lyst på barn og ønsker seg stor familie, vil han nok ønske å være med å oppdra barnet uavhengig av om dere er gift eller ikke. Og det har han jo mulighet til selv om det blir slutt.

Ta en test og snakk med han. MYE skjer i forhold gjennom et svangerskap. Enda mer skjer i tiden etter fødsel.

Ja det er det eg tenker og. Men eg har vært gift før, og eg ble kastet på dør uten grunn. Det var i det heletatt veldig traumatiserende. Vi strevde også veldig med å bli gravid.(heldigvis kanskje). Skal sjekke meg i dag. Har ikke hatt noen andre tegn på graviditet enn manglende mens, litt murring tidligere og eg er veldig emosjonell som kan skyldes medisiner. Takk for godt svar. :)
 
Test deg. Det kan være han reagerer helt annerledes dersom du faktisk er gravid :) Det kan rett og slett være at du og eksem var en dårlig match eller at han hadde problemer med å kunne få barn. Det trenger ikke være deg :Heartpink
 
Den var negativ, men jeg hadde en veldig kraftig mens 10 dager etter med dagesvis med brun utflod... Veldig utypisk meg. Kan det ha vært spontanabort?
Ikke nødvendigvis.
Man får fremdeles positiv test en liten stund etter man mister, det tar litt tid før de går ut av blodet
 
Hvordan går det med deg?
 
Da får han bli klar da.. eller slutte å slenge med pikken.. ta ansvar..
 
Back
Topp