Far blir førti!!

lenemor

Forumet er livet
Hjelpes meg - 2010 er det året da min kjære mann blir 40 år (min svigerfar blir 70 og vår eldste nevø blir 10...). Hva i all verden skal jeg finne på til han? Har veldig lyst å kjøpe en reise for oss to, men det er ikke bare-bare med to barn heller... særlig minstemann er vanskelig å plassere vekk i flere dager. Noen som har gode forslag til ting jeg kan finne på??

Ta med hele familien på en liten hurtigrute tur? For eks til Bergen elller Trondheim eller lengre.... Det er en koselig og avslappende og til tider romantisk reise. Hihi.

Men du tenkte kanskje bare på noe for dere to du.... [8|]

jeg tenkte egentlig for bare oss to, for det er ikke noe vi gjør ofte... siden Johanna ble født har vi hatt en natt i forbindelse med bryllup, to netter på hotell med jobben hans og en helg i dublin i sommer... så en ting i året. Tenkte at det kanskje hadde gjort seg med en tur alene i 2010 også - men så kanskje det blir vanskelig og vi må finne på noe alle sammen. Hurtigruta var ikke så dumt forslag det altså - jeg skal se litt på det jeg

Kokkekurs for to. Det ønsker jeg meg. Sushi-kurs. Evt. med påfølgende hotellopphold?

Det er ikke noe han ønsker å lære seg da? Danse, dykke, snorkle...eller noe i den duren. Så kunne han fått kurs i det?

Eller om noen kan passe i et par dager sånn at dere kan få en hotellovernatting ikke så langt unna, eller noe annet som ikke er så "tidkrevende" at det krever masse barnepass.

Mange gode forslag her - som hadde vært supre gaver til meg i alle fall... jeg skulle så gjerne gått kokkekurs, og kanskje han hadde synes det var gøy også, men det hadde nok blitt mest gave til meg. Må se om jeg finner noe annet kurs han kan få - har jo lyst å lære seg spansk, og han vil gjerne gå kurs og lære, ikke bare sånn "lær-deg-selv-med-denne-dvd'en-kurs", men her finnes ikke noe slikt. 

Kanskje et opphold i Spania da...eventuelt med hele familien og han på intensivkurs....[8D]
Jeg hadde blitt glaaad[:D]

Back
Topp