FAQ, ofte stilte spørsmål på forumet

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av Forumansvarlig Tamara, 28 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. LittleWonders Forumet er livet VIP Julegavene 2019

Hvorfor står det VIP i en boks ved navnet mitt?:)
    Og kan jeg få bort April 2013’s morsomme eller hva det står?

2. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* Himmelbarn VIP Febbisbebbis'18

Håper det er greit jeg svarer og at jeg svarer rett:)

VIP-funksjonen var for dem som var svært aktive på forumet tidligere, og ble opprettet slik at de med VIP kunne skrive sammen i en egen VIP-gruppe. Funksjonen er tatt bort siden den nevnte gruppen ble lite brukt.

Der det står April... er et eget tekstfelt der det egentlig kunne ha stått "Forumet er livet" hos deg, som er fra 6000 innlegg av. Antall innlegg bestemmer den teksten. Det gikk tidligere an å redigere teksten til sin egen personlige tekst, men det går ikke lengre.

3. Nordlys2018 Gift med forumet Vi som prøver :)

Hva er din *MIA* ? :)

4. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hei LittleWonders,
    Beklager at du ikke har fått svar tidligere. Helt riktig slik som Blessed_palms skriver, at VIP var mye brukt tidligere, mens nå er det alle som er tilgangsansvarlige som får denne bannern. pluss de som passerer 6000 innlegg.

Jeg fjerner den tittelen din nå, så da får du vanlig forumstandard-tittel

5. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* Himmelbarn VIP Febbisbebbis'18

Den første termingruppen til barn nr. 1. Kom sent inn, så har ikke undersøkt hva bokstavene står for :p

6. Nordlys2018 Gift med forumet Vi som prøver :)

MIA står vanligvis for missing in action så jeg har alltid trodd det var for folk som har mista barn... :)

7. LittleWonders Forumet er livet VIP Julegavene 2019

Tusen takk:)

8. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* Himmelbarn VIP Febbisbebbis'18

Skjønner. Den gruppen er heldigvis ikke en slik gruppe:)

9. strikkemy Flørter med forumet

Hei! Hvordan lager jeg sånn som folk har under det de skrever hvor det feks står

___

Kone
    To barn

? :)

10. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

E1A3349B-2DDA-465B-8760-396A9284679C.jpeg
    Og så skriver du det du har lyst skal stå :)

• Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  11. Lyshuset Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Hvordan får man fjernet eller flyttet en tråd? Klarte å opprette en på feil sted i "våre leker" på februar 2020-forumet :wacky:. En tråd om gravidmagen.

12. LSB Glad i forumet Marsboerne 20 18 Påskekyllingene 2020

Du kan ikke fjerne eller flytte tråder selv. Send en PM til moderatoren i termingruppen din, så ordner nok hun det for deg :D

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Lavendella Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Hva er det som avgjør hvor mange stjerner man har? :)

14. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

• Liker Liker x 2
    • Informativ Informativ x 1

Del denne siden