Fantomspark!

Jess da.. det har jeg! Fantomspark som sparker meg i ribbeina[:-] Kjenner det skikkelig godt.. Merkelige greier dette her altså[8D]

Hehe.. har opplevd det jeg og!! Nesten så man må teste for å være sikker!![8D][:D]

ORIGINAL: Delia

Hehe.. har opplevd det jeg og!! Nesten så man må teste for å være sikker!![8D][:D]

Hahah ja![:D] Skjønner ikke hvorfor vi må få sånn.. Ekkelt[8D]

Føler med deg der, hehe.. har ofte sånn rett med livmoren.. blir nesten litt redd![8D]

ORIGINAL: Heijdii

Føler med deg der, hehe.. har ofte sånn rett med livmoren.. blir nesten litt redd![8D]

Hahaha ja! Det er jo råå ekkelt![8D]

ORIGINAL: Rullepupp

Det værste er jo at de er så kraftige at det kjennes ut som en liten fot![:D][:D]
Hs fortalte at dette aldri forsvinner og kan bli verre visst man får flere barn, hehehe

ORIGINAL: Rullepupp

Det værste er jo at de er så kraftige at det kjennes ut som en liten fot![:D][:D]
Hs fortalte at dette aldri forsvinner og kan bli verre visst man får flere barn, hehehe

Haha ja! Kjent det mange gang jeg også.. [8D] Oh my good! [:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Har jeg også hatt![:-] Helt jævlig! Ikke hadde jeg fått tilbake mensen enda heller. Trodde jeg skulle besvime!

Hahaha!![:D] Daaa hadde jeg blitt en smule nervøs ja.. [:-][;)]

Har kasta bort noen penger på clearblue pga fantomspark[8D] Rekna på hvor lenge siden jeg tok det vinglasset (som jeg egentlig ikke tok for jeg sovna fra det da jeg satt meg litt for godt i armkroken til mannen min og da jeg våkna var visst filmen vi skulle se ferdig og vinflaska vi skulle dele tom, inkl glasset mitt[8D])(liksom at jeg ikke hadde merket at jeg ble gravid før ungen sparket...[8|] merket det omtrent to min etter unnfangelsen sist[;)])

Anyway... ja disse fantomsparkene disse fantomsparkene... ekkelt.

Back
Topp