Fantomspark

EnGodNummerTre

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Andre som kjenner fantomspark? Jeg kjenner det helt nede i magen/bekkenet, og det kjennes helt utrolig ekte ut! men nå er jeg bare 5+6, så vet jo at det er klin umulig at det er spark :facepalm: Antar det er muskelrykninger eller noe i den duren.
Gleder meg veldig til å kjenne begynnende liv om noen uker da! :shy:
Andre?

Ja! Jeg har kjent det siste døgnet. Er bare 9 uker, så vet at det er umulig. Kunne sverget på at det kjennes likt ut som de forrige svangerskapene, bare da var jeg dobbelt så langt på vei minst:eek:

Kjente fantomspark i over ett år etter at førstemann ble født :p Ikke kjent noe nå. Eller tar meg selv i å kjenne spark langt nede i magen nå også, men skjønner fort at det bare er luft i tarmene :smiley-ashamed005 Er bare 8+0 så litt tidlig enda

Forrige svangerskap begynte jeg å kjenne noe ved ca uke 12. Tenkte jeg bare innbillet meg ting, men så ble det bare sterkere og sterkere til det ikke var tvil om at det var spark det var. Så om de i uke 12 var innbilning var det i alle fall veldig realistisk med glidende overgang til de ordentlige sparkene. Kjenner ikke noe nå da. 8+1.

Back
Topp