Fantomspark?

Chacha24

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Er det fler her som har født før som kjenner fantomspark nå? Jeg har trodd jeg har kjent fantomspark/bevegelser tidligere men nå er det såå ekte at det er skremmende! Enten er jeg gal, eller så har jeg en super-baby som er utrolig sterk eller så kjennes fantomsparkene virkelig såå ekte ut! Helt merkelig. Er 10+1 forresten

Jeg også kjenner det innimellom! Vet at det ikke kan være spark, og mest sannsynlig bare er luft, men er helt sprøtt!

Det er jo bare helt merkelig! Vet at det ikke er leamus eller luft heller hver gang, for det er så realistisk og likt som sist jeg var gravid, men da var jeg 15-16 uker på vei hvertfall. Er bare så rart når det ikke kan være baby og det kjennes sånn ut!

Jeg kjente noe bobling i dag, er 11+1. Men om det er babisen vet jeg ikke :P Kjente de første "boblene" med jenta mi i uke 12. Visste ikke hva det var, men skjønte at det hadde vært små bevegelser når det etterhvert eskalerte. Gleder meg SÅ til spark!

Jeg er overbevist om at jeg kjente bevegelser i uke 12 i forrige svangerskap. Da lå morkaken bak snuppa mi, og hele sv.skapet følte jeg hun direkte under huden. Kjente hver bevegelse hun hadde. Var en sinnsyk opplevelse for meg, siden jeg i sv.skap nr 1 hadde morkaken foran som tok av for veeldig mange spark og bevegelser (morkaken ligger foran denne gangen også).

Så det kan jo være det er den lille du kjenner :) jeg VET at jeg kjente bevegelser og "spark" i uke 12 sist hvertfall. Da kjente jeg også bevegelser under ultralyden i uke 12, og legen(?) som gjennomførte ultralyden trodde at det var bevegelsene til Mia jeg kjente <3

Jeg er overbevist om at jeg kjente bevegelser i uke 12 i forrige svangerskap. Da lå morkaken bak snuppa mi, og hele sv.skapet følte jeg hun direkte under huden. Kjente hver bevegelse hun hadde. Var en sinnsyk opplevelse for meg, siden jeg i sv.skap nr 1 hadde morkaken foran som tok av for veeldig mange spark og bevegelser (morkaken ligger foran denne gangen også).

Så det kan jo være det er den lille du kjenner :) jeg VET at jeg kjente bevegelser og "spark" i uke 12 sist hvertfall. Da kjente jeg også bevegelser under ultralyden i uke 12, og legen(?) som gjennomførte ultralyden trodde at det var bevegelsene til Mia jeg kjente <3
Men jeg kan vel ikke kjenne det så tidlig som nå i uke 10?? Tror det var uke 14 jeg begynte å lure sist jeg var gravid og uke 15-16 jeg visste at det var det jeg kjente. Kanskje jeg ruger på en liten hulk denne gangen :p

Har hatt fantomspark i 2 år, så kommer sikkert ikkje til å merke forskjell. ;-)

Har lurt selv de siste dagene :-p 12+0 i morgen og dette er nr 3. Var akk på ul igjen å bevegelser, Turning og spark mangler det ikke på så hvem vet :-p kanskje han innimellom får inn en fulltreffer <3

Storebror bristet ribbeina mine så spark kan godt vente litt, så lenge det er innenfor normalen! :P men jo, har hatt noen bobler, men tipper det er luft :-) kjente i uke 14 sist.

Jeg kjente noe bobling i dag, er 11+1. Men om det er babisen vet jeg ikke :P Kjente de første "boblene" med jenta mi i uke 12. Visste ikke hva det var, men skjønte at det hadde vært små bevegelser når det etterhvert eskalerte. Gleder meg SÅ til spark!
Er ganske sannsynlig at du kjente første sparket idag, ja. Du har jo vært gjennom det før og vet hva fu skal kjenne etter. Jeg kjente det i uke 13 sist, kjenner det sikkert tidligere denne gangen, men er bare 9+2, så må nok fremdeles vente litt :)

Når det gjelder fantomspark så har jeg ikke kjent det i svangerskapet, men hadde voldsomme fantomspark i høst - 5 år etter forrige fødsel :p

Er ganske sannsynlig at du kjente første sparket idag, ja. Du har jo vært gjennom det før og vet hva fu skal kjenne etter. Jeg kjente det i uke 13 sist, kjenner det sikkert tidligere denne gangen, men er bare 9+2, så må nok fremdeles vente litt :)

Når det gjelder fantomspark så har jeg ikke kjent det i svangerskapet, men hadde voldsomme fantomspark i høst - 5 år etter forrige fødsel :p

Kilte i magen når jeg leste svaret ditt! :D Kjente en ny boble i dag, kun en gang i livmor-området. Er sikker på at det er det samme jeg kjente i uke 12 med jenta mi, men syns det var grådig tidlig. Jeg hadde også fantomspark etter forrige fødsel, utrolig merkelig, som jeg hadde en glemt tvilling inni der :P

Jeg er 11-12 uker, og den siste uka ca har jeg kjent et par ganger noe jeg lurer på om må være bebis.... Godt mulig de bare er tarmer og luft, men gøy er det allikevel :p

Back
Topp