Fantomspark

Mamma'11og'14

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Har dere hørt om fantomspark, og er det noen som har opplevd det?
Jeg hadde det ett par ganger nå de siste ukene. En veldig rar og forvirrende følelse - og jeg er definitivt ikke gravid :)
 
Jeg også har fått det de siste ukene!!
Begynte å lure om det var noe jeg virkelig hadde gått glipp av her :p
 
Jeg også har fått det de siste ukene!!
Begynte å lure om det var noe jeg virkelig hadde gått glipp av her :p
Hehe, jeg måtte google for å se om det var andre som hadde opplevd det samme. Tusen tanker gikk gjennom hode mitt første gang ;) Litt rart å oppleve det "først nå". Og jeg kan ikke huske at jeg hadde det etter vår første.
 
Vet ikke om det er fantomspark for det kjennes ut som ordentlig spark og kan også synes utenfor magen, men det er bare noen luftbobler på meg som kjennes ut som spark :)
Før mitt første svangerskap så kjentes ikke noen luftbobler som babyspark :p
 
Hehe, jeg måtte google for å se om det var andre som hadde opplevd det samme. Tusen tanker gikk gjennom hode mitt første gang ;) Litt rart å oppleve det "først nå". Og jeg kan ikke huske at jeg hadde det etter vår første.

Sant! Man kan virkelig begynne å lure, haha
Ihvertfall når man vet det finnes de som er gravide uten å vite det :p
 
Hmmm tror jeg hadde begynt å gråte om jeg hadde fått det :p

Innimellom når det er luftbobler i magen så kjennes det ut som små spark i midten av andre trimester, og da sitter jeg og tenker åååh så deilig :p
 
Det er hjernen som tuller etter svangerskap, så vi tolker luftbobler som babyspark ☺️ skikkelig ekkelt første gang jeg opplevde det etter førstemann ;)
 
Ja har hatt det ja! :) Måtte ta en test jeg for sikkerhetsskyld. Litt rart.
 
Jeg husker jeg hadde det en stund etter første, men har ikke merket noe denne gangen. Veldig merkelig følelse :)
 
Har det også :) hele tiden ;)
 
Back
Topp