Noen her som har opplevd fantomspark? Jeg har hatt det så utrolig mye siste månedene. Vært nervøs for at jeg har blitt gravid igjen, men er heldigvis ikke det enda
Og mensen var 3 dager forsinket så har vært sånn passe nervøs 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søstra mi fikk aldri mensen tilbake før hun ble gravid på nyttHer også!Kan ikke huske at jeg opplevde det før siste svangerskap. Har lyst på (minst) en til, så hadde ikke gjort noe da!
Jeg har ikke fått tilbake mensen enda, så går hele tiden med en liten tanke om at jeg kan jo være gravid, men er ikke det enda. Så mye som jeg ammer enda, vil det kanskje ta litt tid før jeg får tilbake mensen?
Måtte ta en test for en måneds tid siden, og den var negativ, så jeg er nok ikke av dem som kan bli gravid igjen så raskt. Sist fikk jeg tilbake mensen etter 8-9 mndr, men kan tenkes det tar lenger tid denne gang, siden jeg ammer mer.Søstra mi fikk aldri mensen tilbake før hun ble gravid på nyttman får jo el før mens
Er 12 måneder og 2 uker mellom hennes gutter!
*Surfer mobilt*
Da skal du ikke se bort ifra at det er årsakenMåtte ta en test for en måneds tid siden, og den var negativ, så jeg er nok ikke av dem som kan bli gravid igjen så raskt. Sist fikk jeg tilbake mensen etter 8-9 mndr, men kan tenkes det tar lenger tid denne gang, siden jeg ammer mer.
Søstra mi fikk aldri mensen tilbake før hun ble gravid på nyttman får jo el før mens
Er 12 måneder og 2 uker mellom hennes gutter!
*Surfer mobilt*
Haha, ja! MEN jeg tenker som så at spark kjennes som luft i magen, og etter at man har vært gravid så vet man jo hvordan spark er og kan derfor lett forveksle de to! Før jeg ble gravid kan jeg ikke erindre å ha hatt SÅ utprega luftbobler i magen som nåHahaha! JAA!!! Har stoppa opp mange ganger, tatt meg til magen og tenkt "shit!!!",mens jeg har venta på neste spark.![]()
Hat hatt en del av det den siste mnd. Er det faktisk noe som heter fantomspark asså..?
Hvis det kommer av luft i magen så slutter det vel ikke umiddelbartSamme her. Ble jo gravid da storebror var 2måneder...
Jaaa,kjenner masse fantomspark ..Nesten hver dag! Håper det slutter snart![]()
Hvis det kommer av luft i magen så slutter det vel ikke umiddelbart
*Surfer mobilt*
Kjennes ikke ut som om det er luft.. Hmm. Leste for litt siden,at det komme av at tarmene har blitt flyttet på under sv.skap,og dermed er det bevegelsen man kjenner![]()
Er bare at d kjennes ut som det sparker i magen... Ganske snodig og litt ekkelt på en måteDet har jeg ikke hørt om før. Hva er det?
Tar vel litt tid å få tilbake mensen når man ammer mye ja. Men vi er vel forskjellige. Her kom den når jeg innførte bare ett måltid med grøt. Så skulle ikke mye til her værtfallHer også!Kan ikke huske at jeg opplevde det før siste svangerskap. Har lyst på (minst) en til, så hadde ikke gjort noe da!
Jeg har ikke fått tilbake mensen enda, så går hele tiden med en liten tanke om at jeg kan jo være gravid, men er ikke det enda. Så mye som jeg ammer enda, vil det kanskje ta litt tid før jeg får tilbake mensen?
Ja, jeg leste om det på appen til babyverden faktiskHahaha! JAA!!! Har stoppa opp mange ganger, tatt meg til magen og tenkt "shit!!!",mens jeg har venta på neste spark.![]()
Hat hatt en del av det den siste mnd. Er det faktisk noe som heter fantomspark asså..?
Hos meg er det veldg stor forskjell på spark og luft i magen. Men jeg har hatt mye magevondt opp gjennom årene da, så kjenner lettere hva det er i magen på en måteHaha, ja! MEN jeg tenker som så at spark kjennes som luft i magen, og etter at man har vært gravid så vet man jo hvordan spark er og kan derfor lett forveksle de to! Før jeg ble gravid kan jeg ikke erindre å ha hatt SÅ utprega luftbobler i magen som nå
*Surfer mobilt*