Fantomspark

Hekla85

Elsker forumet
Eg har det, og eg vet eg ikkje e gravide! Det e liga skummelt kver gang!!!!!!!

Har dokke det?

Har kjent det ja, og kjenner det enda innimellom.
Veldig merkelig!

Hmm.. tror ikke jeg har hatt det noen ganger jeg [8|]

Hva vil det si liksom ?

Ja har hatt det masse i det siste, godt å vite at det er bare tarmene som jobber og at det føles som spark

Godt eg ikkje e aleina [8D] Men d e litt plagsomt ja!!!!

Ja, jeg kjenner det ganske ofte. Er jævli spesielt [8D]

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Jeg har det også, veldig ofte.. Trodde slikt forsvant med tiden, er jo et halvt år siden jeg fødte.. Men kjenner ofte at det er noe som "sparker" i magen.. Er veldig rart..

Ja, eg og trodde liksom d sko forsvinna! Men må vel gå sånn resten av livet nå [8D] HAHA

ORIGINAL: Hekla85

Jeg har det også, veldig ofte.. Trodde slikt forsvant med tiden, er jo et halvt år siden jeg fødte.. Men kjenner ofte at det er noe som "sparker" i magen.. Er veldig rart..

Ja, eg og trodde liksom d sko forsvinna! Men må vel gå sånn resten av livet nå [8D] HAHA

Hihi, si til mannen, "kjenn, det sparker der inne"... [8D] Tror han hadde sett veldig rart på meg..[8D]

Oi, michael hadde fått panikk og begynt å kalsvetta og skjelva [8D][8D][8D][8D][8D]

Hihi, si til mannen, "kjenn, det sparker der inne"... [8D] Tror han hadde sett veldig rart på meg..[8D]

Oi, michael hadde fått panikk og begynt å kalsvetta og skjelva [8D][8D][8D][8D][8D]

Haha[:D] Kanskje best å holde det for oss selv kanskje [;)]

Ja, men d skade ikkje å prøva [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Men tenk så koselig da. Vi har en fantombaby i magen [:D][:D] Er jo så koselig med spark. Hihi

ORIGINAL: BølleBella

Men tenk så koselig da. Vi har en fantombaby i magen [:D][:D] Er jo så koselig med spark. Hihi

Ikkje sei d då, begynne å kjøpa mammakler og kosa med magen. og rett som d e så vagge me bortøve [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jaaa, MASSE! [:)]
begynte vel da lillegutt var rundt 3 mnder, og siden det har jeg kjent "spark" daglig! litt koselig, litt trist og litt creepy på samme tid føler jeg! [8D]

Jeg også har masse! Jeg merket det først noen mnd etter fødsel, så ble det borte. Men nå er det tilbake igjen. Skikkelig ekkelt!

hahahahaha!!! [:D] morsomt hvordan dette utartet seg. fantombaby ja.. hihi!

hadde mye i førsten etter fødselen husker jeg.. men jeg trodde at jeg kanskje kjente det fordi jeg hadde hatt det i 9 måneder, at jeg var så vant til det at jeg fortsatt trodde at det sparket.... men nå er det helt borte. det var bare de to første månedene etter fødselen.
veldig spessielt å kjenne spark å vite at det ikke er noen baby inne i der.

Har det opp til flere ganger daglig. Rare greier [8D]

Back
Topp