Fantomlukter/dufter

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Det er visst det det heter når gravide (og folk med svulst....) kjenner lukter som ikke er der.

Jeg kjenner sigarettrøyk.. HELE tida. Det er som at noen sitter å puster det i ansiktet mitt konstant. Når jeg sover, er på jobb, hjemme, ute...

Jeg blir gal!!!!

Det er visst det det heter når gravide (og folk med svulst....) kjenner lukter som ikke er der.

Jeg kjenner sigarettrøyk.. HELE tida. Det er som at noen sitter å puster det i ansiktet mitt konstant. Når jeg sover, er på jobb, hjemme, ute...

Jeg blir gal!!!!
Æsj! Ja da hadde jeg blitt gal :P Håper det gir seg snart! For det er jo totalt unødvendig altså!

Haha kjæresten snakka om noe greier i går, plutselig kjente jeg lukten av hamburger :P Føler meg en smule gal, men det er jo morsomt da :)

Røykelukten er den værste lukten!! Naboene mine driver å terroriserer meg med røykinga si, den siver inn over alt. Blir kvalm og spyferdig av det.. røyk burde være forbudt!!!! OVER ALT hehehe

Røykelukten er den værste lukten!! Naboene mine driver å terroriserer meg med røykinga si, den siver inn over alt. Blir kvalm og spyferdig av det.. røyk burde være forbudt!!!! OVER ALT hehehe

You tell them girl!!

Men i mitt tilfelle er det bare i hodet mitt da.. Jeg kjenner røyklukt når det ikke er noe røyklukt... :P

Her er det lukten av råttent egg som kommer å går.. aner ikke hvorfor, men blir skikkelig kvalm når jeg kjenner lukten :-/

Jeg har også en eller annen form for vond lukt som plutselig dukker opp. Visste ikke at det var en ting, kan ikke huske noe sånt fra sist. Kanskje derfor popcornet smaker såpe også da..? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også en eller annen form for vond lukt som plutselig dukker opp. Visste ikke at det var en ting, kan ikke huske noe sånt fra sist. Kanskje derfor popcornet smaker såpe også da..? ;)

Så du smaker også såpe av ting? Her smaker det såpe av oppskjærte grønnsaker:confused: Ikke godt når jeg vil knaske gulrøtter hele dagen :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så du smaker også såpe av ting? Her smaker det såpe av oppskjærte grønnsaker:confused: Ikke godt når jeg vil knaske gulrøtter hele dagen :p

Usj, ser den med at det ikke er så godt ja! Første gangen jeg kjenner såpe nå. Men dette popcornet smakte bare såpe. Selv om mannen min påstod at det bare smakte vanlig popcorn :P

Usj, ser den med at det ikke er så godt ja! Første gangen jeg kjenner såpe nå. Men dette popcornet smakte bare såpe. Selv om mannen min påstod at det bare smakte vanlig popcorn :P

Huff ja, de sier her i huset også at det er det bare jeg som smaker ;)

Huff ja, de sier her i huset også at det er det bare jeg som smaker ;)

Vedder på at de har på såpe på maten vår bare for at vi skal tro vi er gærne, haha! :P

Back
Topp