Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj! Ja da hadde jeg blitt galDet er visst det det heter når gravide (og folk med svulst....) kjenner lukter som ikke er der.
Jeg kjenner sigarettrøyk.. HELE tida. Det er som at noen sitter å puster det i ansiktet mitt konstant. Når jeg sover, er på jobb, hjemme, ute...
Jeg blir gal!!!!
Røykelukten er den værste lukten!! Naboene mine driver å terroriserer meg med røykinga si, den siver inn over alt. Blir kvalm og spyferdig av det.. røyk burde være forbudt!!!! OVER ALT hehehe
Så du smaker også såpe av ting? Her smaker det såpe av oppskjærte grønnsakerJeg har også en eller annen form for vond lukt som plutselig dukker opp. Visste ikke at det var en ting, kan ikke huske noe sånt fra sist. Kanskje derfor popcornet smaker såpe også da..?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så du smaker også såpe av ting? Her smaker det såpe av oppskjærte grønnsakerIkke godt når jeg vil knaske gulrøtter hele dagen
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Huff ja, de sier her i huset også at det er det bare jeg som smakerUsj, ser den med at det ikke er så godt ja! Første gangen jeg kjenner såpe nå. Men dette popcornet smakte bare såpe. Selv om mannen min påstod at det bare smakte vanlig popcorn![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Huff ja, de sier her i huset også at det er det bare jeg som smaker
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app